רונן ביטי צילום אילן אסייג
רונן ביטי. צילום אילן אסייג

רונן ביטי התחנן לשחרור: "אני עצור כבר 14 יום עם עבריינים ופושעים"

מעצרו של אביה של עדי ביטי, החשוד גם בשיבוש חקירה, הוארך עד יום רביעי. נציג המשטרה בדיון: ביטי הדריך קטינות בנות פחות מ-16 לבצע בעצמן מעשה אינוס

פורסם בתאריך: 25.3.18 15:12

"אני עצור כבר 14 יום בתנאים מחפירים, עם עבריינים, עם פושעים, בחדר לא חדר, מוטחים בי האשמות על ידי האיש הזה בצורה הכי ברוטאלית וגסה בעולם (נציג המשטרה בדיון), שום דבר רלוונטי ואמיתי לא נכון, יש שם סיפורים והמצאות, הוא קורא לי שפל, בזוי, תת רמה, עבריין ושמות נוספים שאני לא יכול לזכור. אתם לא יכולים לדעת מה זה להיות במקום שאני נמצא שעה, לאדם כמוני. שירתתי את המדינה שנים כאיש הוצל"פ מטעם רשות הגבייה והאכיפה, פעלתי ללא דופי. מאוד קשה לי, אני מבקש אני לא אדם מסוכן, לא אברח ולא אמלט מאימת הדין, אני מבקש לחזור לפחות היום לבתי בתנאים שיקבעו ולישון לילה אחד נורמלי ולא בבית מעצר. תודה רבה".

את הדברים האלה אמר היום רונן ביטי מהוד השרון, אביה של כוכבת הילדים עדי ביטי, שמעצרו בחשד לביצוע עבירות מין במעריצות של בתו באמצעות התכתבויות הוארך היום בארבעה ימים.

בית המשפט פסק היום כי "קיים חשד סביר בעוצמה משמעותית הקושר את החשוד למלוא העבירות המיוחסות לו. בנוסף, אחד המסמכים שהוצג בפני מצביע על חשש ממשי לפעולת שיבוש אשר בוצעה זה מכבר בתיק". יחד עם זאת כתב השופט כי "צודק הסנגור בטענתו, כי החקירה צריכה להגיע לכדי סיום, ואולם לא ניתן לומר כי היחידה החוקרת לא פעלה באופן ראוי לניצול פרק הזמן בו החשוד נתון במעצר", והורה על הארכת המעצר עד יום רביעי השבוע בשעה 12:00.

עדי ביטי צילום יח"צ

עדי ביטי צילום יח"צ

נציג המשטרה בדיון, רס"מ אלון זוקובסקי, אמר בדיון כי החשוד הדריך וביקש מהמתלוננות, לפחות שלוש מהן, בנות פחות מ-16, במספר מקרים, לבצע בעצמן מעשה אינוס. לדברי זוקובסקי, ביטי "מסר מספר גרסאות, החל מהכחשה" וסירב לענות לשאלת סנגורו של ביטי, עו"ד שרון נהרי, אם המתלוננות "עשו משהו עם החפצים, או שזו סתם הייתה שיחה בקבוצה? הן אמרו שהן ניסו לדחוף משהו לגוף שלהן?".

לשאלת נהרי "מה זה מעשים מגונים", אמר נציג המשטרה זוקובסקי כי ביטי שלח למתלוננות תמונות וסרטונים. הסנגור אמר לזוקובסקי: "אני אומר לך שהראית לו סרטון של מישהי עם בקיני שנותנים לה מכה בישבן וזה אומר שנה טובה, זה אחד הסרטונים המדוברים?… ועל הסרטון הזה, מצאתם לנכון אחרי 12 יום להראות לו?". זוקובסקי ענה: "יפה שאתה מנמיך את הדברים, אני בטוח שאתה לא מתכתב עם ילדות בת 13 על דברים מיניים. אנחנו, לחקירה יש דינמיקה משלה". הסנגור אמר: "13 יום במעצר, מצאת לנכון ביום חמישי להטיח בפניו סרט של שנה טובה?".

זוקובסקי אמר עוד כי ביטי ניסה לשבש את החקירה לפני כמה חודשים, "כשעל פי החשד המתלוננות שתפו את אשתו בכך שהוא פגע בהן והן חושבות האם להגיש תלונה למשטרה". סנגורו שלי ביטי אמר בתגובה: "מגיש את כל ההתכתבות של הנערות עם אשתו, שיראה בית המשפט איך הן מתבטאות ומאיימות, אני לא מנסה להפחית, אך חשוב שבית המשפט יראה במי עסקינן ואיך הן מתבטאות". הוא גם שאל את זוקובסקי מדוע אחת המתלוננות לא נחקרה תחת אזהרה על איומים.

הסנגור נהרי סיכם ואמר: "לא מקובלת עלי התנהלות המשטרה, מדובר בהארכת מעצר שלישית. שאלתי את החוקר למה לא הוטחו בפניו הסרטונים והתשובה היא ברורה, יש להם זמן, כאילו שהם יקבלו ימים שוב וזה בכיס שלהם, הפסיקה קובעת שאם יש חומר חקירה שעלול לשבש צריך להטיח מיד. כל הימים האלו לא נחקר כלל, רק ביום חמישי. כעת הם מספרים שיש עוד פעולות שאפשר לסיים תוך כמה שעות, שהצטברו ביום חמישי האחרון ואני לא מאמין בזה, אך הם הולכים לשיבוש שהיה לפני כמה חודשים כשהוא לא ידע שיש חקירה וזה לא רלוונטי. וגם אם ישוחרר הם ידעו להתמודד, כך אמר… אני לא מתעסק כרגע עם החשד הסביר, קשה לנו לדעת אם העילות קבילות או לא , 13 ימי מעצר, חקירה יכולה להסתיים תוך כמה שעות ואף הוא אמר זאת, למה הוא צריך להישאר במעצר".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר