המפגע במחלף תל חי. צילום עידן ברגר
המפגע במחלף תל חי. צילום עידן ברגר

"כנראה שבנתיבי ישראל מחכים לאסון": מפגע ביציאה מכביש 531 מסכן את רוכבי האופנוע

תלוליות גבוהות של בטון שהתייבש במחלף תל חי גורמות לרוכבים לאבד שליטה. נתיבי ישראל: המפגע יטופל ביום שני הבא

פורסם בתאריך: 30.4.18 15:18

נהגים, ובעיקר רוכבי אופנוע, מתלוננים כי קטע כביש משובש, בעלייה מכביש 531 לרחוב תל חי, מסכן את חייהם. הרוכבים מספרים כי לפני כשנתיים נשפך על הכביש בטון שהתייבש, ויצר תלוליות בכביש באופן כזה שאינו מאפשר נסיעה בטוחה. למרות שעברו שנים מאז נוצר המפגע, לא דאגה חברת נתיבי ישראל להסיר אותו.

"צריך להבין, לא מדובר בכתם על הכביש או משהו כזה – אלה ממש גבעות של בטון לאורך קטע ארוך בכביש", אומר רוכב האופנוע עידן ברגר, "רוכב אופנוע שצריך לבלום או להאט יכול בקלות לאבד שליטה. מדובר בצומת מאוד מרכזי, ויש לחץ תנועה גדול מאוד של רכבים, שמגיעים גם מהוד השרון. יש שם רמזור מאוד קצר לממשיכים ישר לכיוון רוטשילד, רוכב אופנוע שצריך לבלום שם בזריזות יכול בקלות ליפול. אנשים עסוקים בענייניהם ולוקחים את זה כמובן מאליו".

המפגע במחלף תל חי. צילום עידן ברגר

המפגע במחלף תל חי. צילום עידן ברגר

התלוננת?

"בוודאי. התקשרתי למוקד של נתיבי ישראל כבר לפני כשבוע וחצי ואמרו לי שזה בטיפול, שהעבירו את הפנייה למפקח האזורי שיארגן שם סיור עם אנשי מקצוע. מאז לא קרה עם זה כלום. רואים על הכביש שהיה ניסיון לקצרף את זה אך ללא הצלחה. צריך לעשות שם עבודה יסודית ואסור לתת להם להתחמק. כנראה שבנתיבי ישראל מחכים לאסון הבא".

תגובת נתיבי ישראל: "עברייני הבטון שבים ועושים את אותן עבירות פושעות פעם אחר פעם. המקום מטופל בשת"פ הדוק בין המשטרה לנתיבי ישראל. ביום שני (7.5) בשעות 22:00 עד 5:00 למחרת,  מתוכננת עבודה לקרצוף האספלט וריבודו מחדש, שזהו הפתרון היחידי והיסודי ביותר. מדובר בהשקעה של כמיליון שקלים לביצוע העבודות".

הישארו מעודכנים בכל הסיפורים החמים בכפר סבא:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר