נועה קירל. צילום עזרא לוי
נועה קירל. צילום עזרא לוי

צפו: נועה קירל בוחרת בגדים להופעה הבאה בבוטיק של אמא אילנה

בין הצילומים, ההשקות וההופעות מגיעה נועה קירל לבוטיק של אמה אילנה בכפר סבא, והן בוחרת יחד את הבגדים להופעה הבאה. פגשנו את שתיהן לראיון מצולם על קריירה, ילדות ואופנה

פורסם בתאריך: 5.7.17 13:50

כשנועה קירל בת ה־16, זמרת פופ ואושיית בידור מצליחה מרעננה, רוצה לחדש את המלתחה שלה, היא נכנסת לבוטיק "קוקולה" ברחוב ירושלים 27 בכפר סבא. הבוטיק המיוחד הזה, למי שלא ידע, שייך לאימה של נועה, אילנה.

נועה קירל. צילום עזרא לוי

נועה ואילנה קירל. צילומים עזרא לוי

כשנועה מגיעה לבוטיק היא בוררת בקפידה ובמומחיות ששייכת לגדולות הסטייליסטיות את הבגדים שמתאימים לה. אילנה, שניכר שאת העקשנות והאמביציה לקחה נועה ממנה, הרי יודעת דבר או שניים על אופנה, ואם חשבתם שהיא מביטה במתרחש ומהנהנת בהסכמה, טעיתם. אילנה היא הסטייליסטית הפרטית של נועה והיא זו שמוודאת שהבגד אינו חשוף מידי, שאינו שקוף מידי, בקיצור שאינו פרובוקטיבי מידי ומפרגן מספיק לאישיותה הכובשת של בתה. "נועה הרי משפיעה על האופנה של נערות בנות גילה שמושפעות מאיך שהיא מתלבשת", אומרת אילנה, "לכן חשוב לי לשמור על התדמית שלה והמסר שהיא מעבירה בבגדים שלה".

נועה קירל. צילום עזרא לוי

אילנה קירל פרצה למסך במקביל לפריצה הגדולה של בתה נועה, בשנת 2015. זה קרה בעונה השנייה של תכנית הריאליטי "פושרז" ששודרה ב"הוט בידור ישראלי". הסדרה תיעדה הורים שיעשו הכל כדי שילדיהם ישתלבו ויצליחו בתעשיית הבידור. אילנה ונועה הופיעו שם יחד וחשפו את הקשר המיוחד שלהן ואת המוטיבציה המשותפת להצליח. מעבר להיותה אמא של נועה, אילנה היא כאמור בעלת בוטיק הבגדים "קוקולה" שנמצא בכפר סבא, ברחוב ירושלים. "הבוטיק שייך לי ולשותפתי מזה 15 שנה", מספרת אילנה קירל, "כשאחת לחודש אנחנו מייבאות בגדים מבולוניה שבאיטליה. לרוב אלו פריטים מיוחדים, בעיקר בגדי ערב אבל גם קז'ואל. אנחנו מביאות גם אקססורייז לצעירות ולמבוגרות. יש לנו קהל לקוחות קבוע שמגיע ממש ביום שמגיע יבוא חדש".

וידיאו: אורלי בויום

היא מספרת שההצלחה של נועה השפיעה גם על השגרה של הבוטיק. "ההצלחה של נועה עזרה לבוטיק", היא אומרת, "כי ברגע שהיא מצטלמת כשהיא לובשת משהו אז מגיעות או מתקשרות לכאן עשרות נערות שרוצות את אותם הבגדים, הן רוצות ללבוש את מה שנועה לובשת ורוב הבגדים שלה מגיעים מהבוטיק שלנו".
לנועה שני אחים גדולים. אילנה מספרת שגם האחים וגם האב אמיר, נרתמו למען הקריירה של נועה ועושים הכל כדי שהיא תכבוש עוד פסגה ועוד פסגה. "כל הבית נרתם לטובת הקריירה", היא אומרת, "היא אף פעם לא לבד ותמיד יש איתה מישהו. בכל הופעה או צילום, היא לעולם לא לבד ואנחנו תומכים בה נפשית לקראת כל אירוע. אני כמובן מצטרפת לצילומים בגלל נושא הסטיילינג. יש לה סטייליסט נפלא בשם רנה אבל אני הסטייליסטית הצמודה שלה ואני ורנה פועלים בשיתוף פעולה מלא. אנחנו עושים זאת מתוך הבנה של מה מתאים לנועה, מה מתאים למה שהיא משדרת, שזה אומר פחות חשוף ופחות צמוד".

נועה קירל. צילום עזרא לוי

בוטיק קוקולה

 

נועה קירל. צילום עזרא לוי

נועה קירל. צילום עזרא לוי

אמא שהיא בעלת בוטיק ואני פשוט יכולה לקפוץ ולקחת איזה בגד שבא לי", אומרת נועה. "אני כל הזמן מנסה לחדש את המראה בעזרתה של אמא כי היא מבינה עניין".
עם כל כבוד לקריירה, אילנה מקפידה שנועה לא תפספס את הילדות שלה. כמי שאמונה על הלו"ז של נועה היא מסייעת לתמרן בין לימודים, חברים וקריירה. "אנחנו משתדלים לתמרן בין הכל ולא לפספס כלום", מספרת אילנה, "בקיץ היא יותר פנויה אז היא עובדת קשה יותר ולפעמים יש לה שתי הופעות ביום. בסופי שבוע כשהיא פחות עסוקה היא ממש כמו ילדה רגילה, דואגת ללכת לים, לסרט או למסעדה עם חברים. בגלל שיש לה תפיסה מהירה היא משלימה את הלימודים כשיש לה זמן פנוי בבוקר או בערב כשאין הופעות".
נועה: "אנשים שאומרים לי שאני מפספסת את הילדות שלי ממש טועים בגדול, להפך אני מגשימה גם ילדות וגם קריירה ועושה מה שבנות רבות בגילי היו רוצות לעשות".
ואילנה מסכמת: "יש הקרבה מסוימת כמו למשל שהקיץ אנחנו לא ניסע לנופש בגלל הלו"ז התובעני של נועה, אבל באותה נשימה אומר שזו הנאה גדולה לפתח את הקריירה שלה וכולנו נרתמים לעניין הזה בשמחה גדולה".

נועה קירל. צילום עזרא לוי

נועה קירל. צילום עזרא לוי

נועה קירל. צילום עזרא לוי

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר