הפאפות פארטי. צילום גיא בורדה

שומרי השבת רצו להצטרף ומסיבת הפאפות הקרובה תתקיים ביום שישי

המסיבה הקרובה במסגרת ליין מסיבות ההורים והילדים הפופולרי שיזם גיא בורדה מקבוצת "פאפות כפר סבא", תתקיים ביום שישי בצהריים במקום בשבת

פורסם בתאריך: 9.7.17 20:37

בשבוע הבא יוכלו גם שומרי השבת להצטרף לליין מסיבות ההורים והילדים שיזם גיא בורדה, מנהל קבוצת הפייסבוק הפופולרית "פאפות כפר סבא", ושעד כה התקיימו בצהרי יום שבת. "אחרי הרבה פניות שקיבלתי מחברים דתיים שהם שומרי שבת, ומחברים אחרים בקבוצת הפאפות בפייסבוק, החלטנו לעשות את המסיבה הקרובה ביום שישי בצהריים כדי שגם שומרי השבת בעיר יוכלו להשתתף בה", אומר בורדה.

המסיבה הקרובה תתקיים ביום שישי הבא (21 ביולי), בבית ספיר בשעות 18:30-16:30. "אנחנו קוראים לאירוע הזה 'פאפות מקבלים את השבת ביחד'", אומר בורדה, "לפחות עשרה עד 15 אחוז מקבוצת הפאפות הם שומרי שבת, ורציתי מאוד ללכת לקראתם. בטח כשהבנתי שבימי שישי בחודש יולי חלק מהצהרונים לא יפעלו, והשעות שבחרנו הן נוחות, אחרי שהחום קצת יורד ואחרי שאנשים הספיקו כבר להתארגן לקראת השבת. הפורמט של מסיבות בימי שבת בצהריים ממשיך, אך המסיבה הקרובה תתקיים בשישי בגלל הביקוש הרב".

גיא בורדה ובתו שלי. צילום עדי בורדה

גיא בורדה ובתו שלי. צילום עדי בורדה

בורדה, החל בליין המסיבות "פאפות פארטי" – מסיבות בחינם להורים ולילדים – לפני כחודשיים. המסיבות מתקיימות בימי שבת אחת לשבועיים, והמסיבה הקרובה תהיה המסיבה החמישית במספר. לראשונה הוא יקיים את המסיבה בשיתוף פעולה עם העירייה, בהובלתן של מירב הלפמן וליאת אלמוג מהמחלקה לנוער צעירים וקהילה. "תהיה מפעילה שתעשה כיף לילדים ויהיה לנו מתחם יצירה, מאפרת מקצועית שתבוא לאפר את הילדים ותקליטן שירקיד את הילדים וההורים. תהיה גם עוד הפתעה קטנה שסידרנו גם לילדים היותר גדולים, פעילות של קפוארה, ועוד הרבה הפתעות וכיף", הוא אומר. במסיבה, יוכלו ההורים והילדים להינות מדוכני מזון במקום, כמו פופקורן, שערות סבתא, פירות טריים ושתייה, וכל האמהות, האבות והילדים בעיר מוזמנים אליה. בורדה מזמין גם בעלי עסקים מתחום המזון בעיר לפנות אליו לשיתופי פעולה במסיבות.

שתי המסיבות הראשונות, התקיימו בקניון ערים בשיתוף עם "מסעדת לה פמיליה", והשתיים האחרונות התקיימו במדרחוב ירושלים בשיתוף עם מסעדת "קקאו". הרעיון למסיבות נולד בגלל הצורך בבילוי חדש להורים בכפר סבא עם ילדיהם בשבתות אחר הצהריים, וגם מתוך רצון להחזיר את החיים גם למרכז העיר. כעת בורדה מתכוון להרחיב את המסיבות גם לשכונות אחרות בכפר סבא. "החלטתי שזה יהיה ליין מסיבות נודד. אנשים רוצים קצת חידוש וריענון, ואני רוצה לשתף גם את השכונות בכפר סבא, השכונות הירוקות והשכונות המזרחיות, שאין בהן יותר מדי פעילויות, ושהמסיבות שלנו לא יהיו רק במרכז", הוא אומר, "הרעיון הוא לשתף במסיבות כמה שיותר ילדים, כי זה לא תמיד נוח להורים להניע את האוטו ולנסוע למרכז העיר. אני כרגע במשא ומתן לגבי שיתוף פעולה עם בתי קפה ומקומות בילוי באזורים האלה כדי לקיים את המסיבות גם שם".
חשבת שתהיה כזו היענות גדולה למסיבות האלה?
"האמת שהופתעתי. לא רק מהמספר הגדול של האנשים שמגיעים אלא גם מכמות ההודעות והפידבקים שאני מקבל. בשתי המסיבות הראשונות הגיעו בערך 200-150 הורים וילדים ובשתי המסיבות האחרונות היו כבר 400. זה לא צחוק. אני רק מקבל מזה יותר דרייב, מהחיבור לקהילה ומהפרגונים. כשבא אלי ילד שאני אפילו לא מכיר בסוף המסיבה ואומר לי 'גיא נהניתי' זה ממלא לי את הלב בהרבה שמחה".

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר