ההפנינג בספורטק (למצלומים אין קשר לכתבה). צילום באדיבות עיריית כפר סבא
הפנינג ספורט בשנה שעברה. צילום באדיבות עיריית כפר סבא

פסטיבל הספורט העירוני: המתקן המתנפח קרס על ילדה בת שלוש

המתקן קרס לאחר שהמשאבה נותקה מהחשמל. האם חילצה את הילדה ללא פגע. העירייה: "נפיק לקחים"

פורסם בתאריך: 11.7.17 20:39

ביום חמישי האחרון, בפסטיבל הספורט העממי שאירגנה העירייה בספורטק, קרס מתקן מתנפח בצורת אוהל, לאחר שיצא ממנו האוויר, על ילדה כבת שלוש ששהתה בתוכו. המתנפח, בו הייתה בריכת כדורים, קרס ככל הנראה לאחר שהמשאבה נותקה מהחשמל. "פתאום אני רואה את כל האוהל למטה, נתתי את הצרחה של החיים שלי, זו הבת שלי בפנים", מספרת ענת, אמה של הילדה, "זחלתי לתוך האוהל, היא נפלה עם הפרצוף על הכדורים ובכתה מהלם ושאלה אותי למה הם סגרו את זה עליי?".

האם מספרת כי הן שהו במתחם של הקטנטנים, ועוד לפני שהמתקן קרס על הילדה היא הוטרדה מהגיל הצעיר של הסדרנים והמשגיחים באירוע. "הם היו נראים בגילאי תיכון ובדקו שלכולם יש צמידים שמעידים שהם יכולים להיכנס למתחם, אבל הם הכניסו גם ילדים גדולים יותר בני 10-12, שהתפרעו מאוד וקפצו על הטרמפולינות. כשהאירוע היה אמור להיגמר, בשמונה בערב, יצא פתאום האוויר מהמתקן ובזמן שאני ניסיתי לחלץ את הבת שלי שמעתי את האמהות שהיו מסביבי צועקות על הנערים שמתפעלים את המתחם 'מה אתם עושים יש ילדה בפנים'. אחרי שהוצאתי אותה, רועדת כולי, ממש צעקתי עליהם והם אמרו כל אחד 'זה לא אני'".

האם טוענת שלא הבחינה באחראי על המתחם שהיה במרחק כזה שהיה יכול לראות את שאירע או לסייע, וכאשר מצאה את האחראית וסיפרה לה מה אירע, אמרה האחראית שתטפל בעניין. למחרת, מספרת האם, התקשר אליה נציג מהעירייה שאמר שהם תיחקרו את האירוע ושחלה תקלה במתקן כך שהוא כבה מעצמו. "לא ידעתי מה להגיד לו, כי זה לא היה נראה כמו תקלה, גם לפי התגובות של הנערים שתפעלו אותו. זו גם הייתה השעה שהאירוע היה צריך להיגמר ואני לא מאמינה בצירופי מקרים. לא ייתכן שמי שאת המתקנים מתפעלים ילדים שאין להם הכשרה לכך. האירועים שהעירייה מארגנת מבורכים מאוד, אבל כשאתה מגיע אליהם אתה צריך לדעת שאתה בידיים טובות".

תגובת העירייה: "פסטיבל הספורט התקיים זו השנה השביעית, כשאלפי תושבים נהנו מכלל הפעילויות והביעו הערכה ופרגון. אנו נבדוק את הנושא, ונפיק לקחים לאירועים הבאים".

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר