צומת ויצמן-גאולה
צומת ויצמן-גאולה

"במקום לחכות לאסון": תושבים דורשים להסדיר את צומת הרחובות ויצמן וגאולה

אל רחוב גאולה מתנקזת התנועה מרחוב ויצמן, משני הכיוונים. שדה הראייה המוגבל ועומס התנועה יכולים להסתיים בתאונה קטלנית

פורסם בתאריך: 12.7.17 20:15

תושבים במרכז כפר סבא מתלוננים על כך שצומת הרחובות ויצמן וגאולה מסוכן להולכי רגל, ודורשים פתרון. "כמעט בכל פעם שאני עוברת בצומת אני רואה שמישהו כמעט נדרס. כל הזמן כמעט יש כאן תאונה או כמעט תאונה, והגיע הזמן לעשות עם זה משהו. במקום לחכות שיקרה אסון, כדאי למנוע אסון", אומרת נועם, תושבת העיר.

אל רחוב גאולה, רחוב חד סטרי, מתנקזת התנועה מרחוב ויצמן בשני הכיוונים: גם לנהגים הנוסעים בויצמן מערבה ומבקשים לפנות שמאלה מוויצמן לגאולה, וגם לנהגים הנוסעים מזרחה, ומבקשים לפנות ימינה לרחוב גאולה. בין שתי גדות הכביש שברחוב גאולה יש מעבר חצייה, המועד לדברי התושבים לפורענות. בפינת הרחובות מצויים זה מול זה שני מרכזים מסחריים בהם יש פיצרייה, דוכני מזון בשריים וגלידרייה. הצומת, סמוך גם לבתי הספר אלון וברנר, ומעבר החצייה משמש הולכי רגל רבים ובהם ילדים.

"כולם יודעים שיש בעיה עם הצומת הזה. יש לך פנייה שמאלה וימינה ואין כמעט זווית ראייה, המכוניות ממהרות להיכנס לגאולה וכל פעם את רואה ילד עם אופניים שבא לחצות את מעבר החצייה ושומעת רעש של חריקת בלמים", אומרת נועם.

תושב אחר, טוני מוסיף: "המקום הזה עמוס מאוד. יש כאן מתחם אוכל, אנשים חונים בחניות כפולות בוויצמן, מה שמותיר נתיב אחד לכולם, גם לאלה שרוצים לפנות שמאלה לגאולה, ואז זה תוקע את הכביש בוויצמן. יש מסביב בתי ספר, בית ספר ברנר, אלון וכל החטיבות והמון ילדים הולכים בצומת הזה מדי יום. באופן קבוע אני עד להתרחשות של סיטואציה מסוכנת בצומת. ילדים עם אופניים חשמליים כמעט עפים לצד השני ואני שומע בלימה של מכונית. אני חושב שאולי מעגל תנועה גדול בין הרחובות יכול לפתור את הבעיה".

תגובת העירייה: "הנושא ייבחן על ידי אנשי המקצוע במחלקת התחבורה".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר