השריפה במתחם השוק בכפר סבא. צילום כיבוי אש
השריפה במתחם השוק בכפר סבא. צילום כיבוי אש

חנות הירקות של אורי אלבק בשוק כפר סבא הוצתה בפעם החמישית

בפעם הקודמת הוצתה החנות באפריל 2017. אלבק: "אני לא יודע מה לעשות, כבר לא רוצים לעשות לי ביטוח, אין לי אויבים". בכיבוי אש מדווחים כי במקום היה ריח חריף של חומרים מאיצים

פורסם בתאריך: 28.4.19 09:11

שנתיים אחרי שהוצתה בפעם הקודמת, באפריל 2017, הוצתה שוב ביום חמישי האחרון – ערב חג שני של פסח, חנות הירקות של אורי אלבק בשוק כפר סבא. אלבק, שעובד כבר למעלה מ-30 שנה בתחום ומפרנס באמצעות חנותו כמה משפחות, מתמודד עם הצתה חמישית מאז נפתחה החנות. לדבריו אין לו אויבים והוא לא יודע מי היה רוצה לגרום לו נזק.
"אני לא הייתי בשוק כשזה קרה", הוא מספר לצומת השרון. "הגעתי רק הבוקר ואני באמת לא יודע כלום לגבי מי עשה את זה ולמה. אני לצערי מתמודד עם זה לבד, מה אני יכול לעשות. ביטוח כבר לא רוצים לעשות לי, אף אחד לא עוזר לי רק אלוהים. אני אהיה חייב לפתוח את החנות – אין לי מקור פרנסה אחר. מה אעשה, אבוא לעירייה ואבקש כסף לאכול ולשתות. מאיפה אני אחיה. אני מפרנס כמה משפחות שחיים מהעסק הזה. אבל נראה, אלוהים גדול".
אשאל אותך גם היום כמו לפני שנתיים – ביקשו ממך בעבר פרוטקשן?
"הלוואי והייתי יודע. לא באו ולא ביקשו ממני כסף עבור שמירה. אני אפילו לא יודע אם האש התחילה בחנות שלי".
מה אתה מתכוון לעשות הבוקר?
"אני לא יודע מה לעשות. איך אני אנקה את זה לבד, צריך להביא עובדים".

השריפה בשוק בשנת 2017. צילום אריה אברמזון

רש"פ רועי אוחיון, מפקד משמרת בכיבוי אש ודובר התחנה האזורית מרחב השרון, סיפר הבוקר על שראה עם הגעתו לשריפה ביום חמישי בלילה סמוך לחצות. "קרוב ל-12 בלילה התקבלה הודעה על דליקה במתחם חצר השוק בכפר סבא. למקום שוגרו שלושה צוותי כיבוי פיקודי. עם הגעתי למקום הבחנתי כי הבסטה בחלק המערבי בערה כליל. פרצנו את המתחם והתחלנו פעילות כיבוי מהירות – רצינו לוודא שהשריפה לא פורצת לחלקו הפנימי של השוק. הזעקנו את אנשי העירייה שיפתחו את הגלריה של מתחם הצעירים למעלה כדי לוודא שאין שם התפתחות. עקב פעילות מהירות של הצוותים לא נתפסה האש בגג ובגלריה".
יודעים כבר אם מדובר בהצתה?
"במקום היה ריח חריף של חומרים מאיצים. הנושא נמצא בחקירה".

ממשטרת ישראל נמסר כי נסיבות האירוע נבדקות.


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר