הולמס פלייס
הולמס פלייס

הולמס פלייס זכתה במכרז להקמת קאנטרי חדש בירוקה

הוא אמור להפתח בשנת 2020, היקף ההשקעה 35 מיליון שקלים, תקופת הזכיון היא 25 שנה ולתושבי כפר סבא צפויה הנחה. אז מה יכלול הקאנטרי החדש?

פורסם בתאריך: 13.8.17 15:43

חברת הולמס פלייס זכתה במכרז להקמת והפעלת קאנטרי קלאב חדש שייבנה בחלקה הצפוני של שכונת כפר סבא הירוקה, כך הודיעה עיריית כפר סבא. לפי הודעת העירייה, החברה תקים את הקאנטרי בהשקעה של כ-35 מיליון שקל ותקופת הזיכיון תהיה 25 שנים.

בהודעת העירייה נמסר שיזמה והובילה את המכרז בשיתוף מפעל המים כפר סבא. המכרז פורסם בשיטת DBOT, שבו היזם מתכנן, מממן, מקים ומתפעל על חשבונו את הפרויקט על קרקע עירונית, בתמורה לזיכיון הפעלה לתקופה קצובה שבסיומה תשוב הקרקע לידי העירייה. הקאנטרי קלאב, שתוכנן על-ידי משרד אדריכלים V5, ייבנה בצפון שכונת כפר סבא הירוקה, בסמוך למגרשי הטניס.

"הולמס פלייס, המפעילה כ-20 מרכזי ספורט דומים בעולם ובישראל, הציגה במסגרת המכרז תכנון מפורט של הקאנטרי. על שטח של עשרה דונם ייבנה מרכז ספורט חדיש שיכלול בריכת שחיה מקורה, אולמות חוגים, אולם ספינינג, אולם פילאטיס מכשירים, חדר כושר בגודל 950 מ"ר, אולם לאימונים אישיים, שירותים, מלתחות, ג'ימבורי לפעוטות ועוד. בשטח החיצוני ייבנו, בריכה חיצונית, בריכת פעוטות ובריכת טיפולים, מגרשי ספורט רב תכליתי משולב, גינת שעשועים לילדים, מדשאות ועוד. המתחם כולו יהיה נגיש לנכים ולאוכלוסייה עם מוגבלויות. בחודשים הקרובים תשלים החברה הזוכה את התכנון לקראת קבלת היתר, כאשר הצפי לתחילת העבודות בשטח הוא במהלך 2018 ויעד הפתיחה הוא לקראת 2020".

יצחק יואל, יו"ר מפעל המים: "הקרקע שעליה בנתה רשת הולמס פלייס את הקאנטרי החדש היא בבעלות מפעל המים ועיריית כפר סבא, ונבחנו חלופות שונות לייעודה. במסגרת זו הצגנו את דרישותינו בפני הרשת לבריכה טיפולית, לשטחים ירוקים ומוצלים, בריכה, חדר כושר בגודל מרשים והעדפה במחיר לתושבי העיר כפר סבא, שלשמחתנו נענתה".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר