דגל הגאווה
דגל הגאווה

"יש החלטה מודעת לא לתלות דגלי גאווה בכפר סבא"

בני נוער מהקהילה הלהטב"ית מברכים על הפעילויות העירוניות במסגרת חודש הגאווה, אבל לא מבינים למה העירייה נמנעת מלתלות את הדגלים ברחבי העיר

פורסם בתאריך: 14.6.17 13:45

בני נוער מהקהילה הלהטב"ית בכפר סבא מתלוננים על כך שהעירייה אינה תולה דגלי גאווה ברחבי העיר בימי חודש הגאווה, בדומה לערים אחרות. "אין לדעתי נראות לה"טבית מספקת בכפר סבא", אומרת תלמידת כיתה י"ב בעיר, הלוקחת חלק בפעילות הסניף המקומי של איג"י (ארגון נוער גאה), "גם כשסוף סוף עשו אירועי גאווה בעיר, עדיין מדובר באירועים שנמצאים במקומות סגורים. יש החלטה מודעת לא לתלות דגלי גאווה בעיר, וזה פשוט לא בסדר. זה כנראה נוח שהאירועים האלה מתקיימים במקומות סגורים, אבל לא להוציא אותם החוצה. אם יש כאן אמירה של תמיכה בקהילה הגאה, אז צריך לעשות את זה עד הסוף. אני מנסה להציף את העניין הזה ולפנות לעוד חברי קהילה שיציפו את העירייה בהודעות בנושא כדי ליצור לחץ ציבורי לתלות דגלי גאווה עוד השנה. בנוסף, אנחנו, חברי הקהילה בעיר, נמשיך לפעול כדי שיהיה בכפר סבא מצעד גאווה".

תלמיד תיכון הרצוג הוסיף: "בכפר סבא לא תולים דגלי גאווה. זה ידוע, והעיר מנסה למצוא לזה אלטרנטיבות מסוימות. נראה שיש הבנה כלשהי, ויחד עם זאת הסתייגות, בכל הנושא של גאווה. כפר סבא היא עיר ליברלית ואין בה הרבה הומופוביה. לכן אני לא יודע למה העירייה נמנעת מלתלות דגלי גאווה. אירועי חודש הגאווה מבורכים אבל לא מספיקים.  העירייה צריכה לחבק את חברי הקהילה הגאה בכפר סבא. יש כאן המון נוער גאה, וקבוצת איג"י הראשונה קמה בכפר סבא. נראה שקשה להם לצאת באמירה ברורה של תמיכה בקהילה, ובמקום זה הם עושים דברים לטובת הקהילה במקומות סגורים".

תגובת העירייה: "עיריית כפר סבא גאה באירועים הרבים שהתקיימו בעיר במהלך חודש הגאווה והסובלנות ובכלל הפעילויות המתקיימות לאורך כל השנה לטובת הקהילה הגאה וביניהן סדנאות וקבוצות תמיכה. חשוב להדגיש כי השנה הרחיבה העירייה בצורה משמעותית את מגוון האירועים וכל האירועים קיבלו פרסום נרחב בכל אמצעי המדיה העירונית ואף הארצית".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר