צילום אילוסטרציה א.ס.א.פ קריאייטיב/INGIMAGE
צילום אילוסטרציה א.ס.א.פ קריאייטיב/INGIMAGE

שברה את היד בבאולינג בקניון G, ותובעת 1.5 מיליון שקלים

התובעת החליקה על המסלול שהיה, לפי התביעה, מרוח בשמן. כתוצאה מהנפילה נגרמה לה לטענתה נכות של 19 אחוז לצמיתות. בעלי הבאולינג: "בודק את הנושא"

פורסם בתאריך: 27.11.17 18:22

תביעה על סך 1.47 מיליון שקל הוגשה לבית משפט השלום בכפר סבא נגד חברת פלנט באולינג, המפעילה את מתחם הבאולינג בקניון G בכפר סבא. את התביעה הגישה אישה כבת 60, שהחליקה על המסלול במתחם בזמן משחק, וכתוצאה מהנפילה נגרמה לה לטענתה נכות של 19 אחוז לצמיתות.

לפי התביעה, התובעת הגיעה למתחם ביולי בשנה שעברה, עם בעלה וחבריהם. הקבוצה החלה לשחק והשחקן הראשון בקבוצה החליק על המסלול. עובד החברה שהגיע למסלול, לאחר ההחלקה, ניגב את המסלול עם מגב. הוא הסביר, כך לפי התביעה, שההחלקה נגרמה כתוצאה מכך ששימנו את המסלול, כדי שהכדורים יחליקו טוב יותר, והתיר את המשך השימוש במסלול. כאשר הגיעה תורה של התובעת  היא השליכה את הכדור ו"החליקה בבת אחת בעקבותיו ללא יכולת לבלום את הנפילה המהירה והפתאומית", כלשון התביעה, "כתוצאה מהנפילה על יד שמאל סבלה התובעת מכאב חד וקשה ומעיוות של היד".

 

התובעת ובעלה נסעו לבית החולים מאיר, שם התברר כי היא סובלת משבר והיד גובסה. לפי התביעה, במשך כמעט שלושה חודשים התובעת לא עבדה ועברה טיפולי פיזיותרפיה אינטנסיביים. "נכון להיום חשה עדיין התובעת כאבים ביד שמאל במקום השבר, ומתקשה בפעולות פשוטות כגון רחצה, סחיטת סמרטוט, והחזקת כל דבר ביד שמאל המצריך סיבוב של היד כלפי מעלה", נכתב בתביעה, "בתאריך 24.5.17 נבדקה התובעת בדיקה מקיפה על ידי פרופ' יואל אנגל שמתמחה בכירורגיה של כף היד, שקבע לה 19 אחוזי נכות".

על אובדן הכנסות בעבר ובעתיד שנגרמו לה בעקבות התאונה, וכם על הוצאות בעבר ובעתיד, עזרת צד ג', כאב, סבל ונזק בלתי ממנוני אחר וכן היעדר פוליסת ביטוח תאונות אישיות למוזמני המתחם, תובעת האישה 1.47 מיליון שקלים מהחברה המפעילה את הבאולינג.

את התביעה הגישו עורכי הדין נדב סלומון ודן אשכנזי ממשרד אשכנזי, און, סלומון ושות'.

תגובת אריה כהן, בעלי הבאולינג: "אני בודק את הנושא. אעביר את תגובתי בשבועות הקרובים".

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר