הפועל כפר סבא בכדורעף נשים. צילום באדיבות איגוד הכדורעף
הפועל כפר סבא בכדורעף נשים. צילום באדיבות איגוד הכדורעף

פתיחת מושלמת להפועל כפר סבא בכדורעף נשים: "יש לנו עוד עבודה"

קבוצת הנשים של המועדון רשמה שלושה ניצחונות רצופים בליגה ומתכוננת למפגשים במסגרת השלב השני של הצ'אלנג' קאפ: "אחד היעדים החשובים שלנו העונה", אמר המאמן חן הימלפרב

פורסם בתאריך: 31.10.18 13:48

קבוצת הנשים בכדורעף של הפועל כפר סבא פתחה בצורה מרשימה את העונה ובשישי שעבר הביסה בחוץ ללא תנאי 0:3 (11:25, 12:25, 7:25) את מכבי בנות נצרת, שמצדה טרם ניצחה מערכה העונה. קרלה קסטיליאונה הצטיינה עם 15 נקודות, גלית דבש וקינגה קספארק הוסיפו 9 נקודות כל אחת. "פערי הרמות הם די גדולים, המטרות שונות לגמרי וזה מסוג המשחקים בהם נתתי בעיקר לבנות הצעירות לצבור ניסיון ודקות משחק ולהוכיח את עצמן ואני מרוצה מאוד שהן עשו את זה. מנגד, שחקניות אחרות כמו אניה ויליקי זכו למנוחה", אמר המאמן חן הימלפרב.

היה זה ניצחונה השלישי ברציפות של כפר סבא בשלושה מחזורים והקבוצה של הימלפרב שומרת על מאזן מושלם ומדורגת במקום הראשון עם 9 נקודות ויחס מערכות של 1:9. לשנייה מכבי חיפה יחס מערכות זהה אך כפר סבא מקדימה אותה בשל יחס נקודות טוב יותר. "הקבוצה מתאמנת טוב, האיכות ורמת הביצועים עולה ומעבר לזה אני מרוצה מאוד מהאווירה החיובית והבנות מתגבשות ממשחק למשחק", הוסיף המאמן. "יש לנו עוד עבודה קבוצתית ומה לשפר מבחינת הכדורעף, אבל אני מניח שזה יגיע תוך כדי תנועה. עדיין לא נכנסנו לרצף משחקים 'איכותיים' שגורמים לקבוצה להגיע דרוכה ולשחק את הכדורעף הכי טוב שלה. זה חיסרון, כי אין לנו כל שבוע משחק 'חזק' והשבוע אין לנו בכלל משחק".

במחזור הרביעי שייערך בשישי תהיה כאמור כפר סבא חופשית ובשישי הבא תשוב לאולם בר-לב בעיר ותארח את הפועל עירוני קריית אתא, שמדורגת במקום השישי בטבלה עם ניצחון בודד לעומת שני הפסדים. "זו קבוצה איכותית עם שחקניות טובות למרות ההפסד במשחק הליגה האחרון", התייחס הימלפרב ליריבה. "אני מניח שהן עדיין לא התחברו, אבל זה בהחלט יהיה מבחן טוב לראות איפה אנחנו נמצאים בנקודת הזמן הזו". בסוף נובמבר (חוץ) ותחילת דצמבר (בית) תפגוש כפר סבא לצמד משחקים יריבה מבוסניה במסגרת השלב השני בצ'אלנג' קאפ. "אחת המטרות שהצבנו היא לעבור שלב ומדובר באתגר עבורנו", סיכם המאמן. "אני כמובן לא מקל ראש במשחקי הליגה, אבל זה אחד היעדים החשובים שסומנו לקראת המשך העונה".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר