שחקניות הפועל כפר סבא בכדורעף. צילום: יוסי לזרוף
שחקניות הפועל כפר סבא בכדורעף. צילום: יוסי לזרוף

אירופה בכפר סבא: קבוצות הכדורעף בשמינית גמר גביע האתגר

קבוצת הנשים תפגוש בשמינית הגמר בשלישי יריבה מצכ’יה, בעוד שקבוצת הגברים תתמודד מול קבוצה בלגית. מאמן הנשים, חן הימלפרב: "צפויה לנו משוכה גבוהה"

פורסם בתאריך: 12.12.18 16:16

קבוצת הנשים בכדורעף של הפועל כפר סבא רשמה הישג מרשים כשהעפילה לשמינית גמר גביע האתגר האירופי לאחר שהביסה בביתה 0:3 את זוק גאצקו מבוסניה (18:25, 13:25, 22:25) והשלימה ניצחון כפול לאחר שניצחה 0:3 גם במשחק הראשון בחוץ. אניה ויליקי עם 13 נקודות וקרלה קסטיליאונה עם 12 הצטיינו בשורות כפר סבא. בשלב הבא תפגוש כפר סבא את דוקלה ליברץ הצ’כית, שגברה על פורטון סראטוב מרוסיה. המשחק הראשון ייערך בחוץ בשלישי הקרוב, ואילו הגומלין בבית בסוף ינואר.

"התכוננו כמו שצריך ואנחנו קבוצה טובה יותר", סיכם המאמן חן הימלפרב. "בחוץ המשוכה הייתה קשה יותר והמערכות צמודות יותר, אבל אני שמח שבבית השלמנו את המשימה". בימים אלה לומד הימלפרב את היריבה הצ'כית והתייחס למשוכה הבאה באירופה: "זו קבוצה שנמצאת במקום השני בליגה הצ'כית החזקה ויש להן שחקניות מקומיות לצד זרות מסלובקיה. אין ספק שצפויה לנו משוכה גבוהה".

יומיים לאחר ההישג האירופי שבה בשישי שעבר כפר סבא לליגה וספגה הפסד בכורה ביתי 3:0 מול מכבי חיפה (20:25, 20:25, 17:25). יש לציין כי בכפר סבא ביקשו להזיז את המשחק לשבת על מנת לאפשר לשחקניות יום נוסף להתאושש, אך בחיפה סירבו לבקשה. "אני מניח שהייתה השפעה לעובדה ששיחקנו בליגה יומיים לאחר המשחק באירופה, אבל לא אשתמש בזה כתירוץ", אמר הימלפרב. "הפסדנו כי ברגעים המכריעים של כל מערכה חיפה לחצה על הדוושה חזק יותר מאיתנו והייתה טובה יותר. שם הפסדנו את המשחק". כפר סבא סיימה את העונה הסדירה במקום השני עם 21 נקודות, שבעה ניצחונות לצד הפסד בודד. בשישי הקרוב (14:00, אולם בר לב) תפתח הקבוצה את הפלייאוף העליון בו ייטלו חלק שש הראשונות כשתארח את החמישית, עירוני קריית אתא.

גם קבוצת הגברים של כפר סבא העפילה לשמינית גמר גביע האתגר לאחר 0:3 ביתי על הולדינג גראץ האוסטרית (20:25, 23:25, 17:25) שהשלים, בדומה לנשים, ניצחון כפול לאחר 0:3 בחוץ. איליה גולדרין בלט עם 13 נקודות, ארנרדו גומז מוונצואלה וגיא גניס הוסיפו 8 כ"א. בשלב הבא תפגוש כפר סבא את האסרודה לוון, המדורגת שביעית בליגה הבלגית, שבדרך לשמינית חלפה על פני צסק”א סופיה הבולגרית. בליגה המקומית הביסה הקבוצה השבוע 0:3 בחוץ את אליצור אשקלון והיא מדורגת שנייה עם שמונה ניצחונות לצד הפסד בודד.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר