המוקד העירוני של עיריית כפר סבא. צילום העירייה
המוקד העירוני של עיריית כפר סבא. צילום העירייה

אסמס מהמספר של העירייה: "לא ניתן לסדבון למכור את העיר למרץ – ליכודניקים מצביעים רק לרפי סער"

עיריית כפר סבא נאלצה לפרסם היום הבהרה, לאחר שתושבים קיבלו את ההודעה ממערכת שליחת ההודעות העירונית

פורסם בתאריך: 12.11.18 18:15

עיריית כפר סבא נאלצה לפרסם היום הבהרה, לאחר שממערכת שליחת הודעות האסמס של העירייה – תחת השם KfarSaba – נשלחה היום לתושבי העיר, בשעה 14:34, הודעה בזו הלשון: "לא ניתן לסדבון למכור את העיר למרץ – ליכודניקים מצביעים רק לרפי סער".

ההודעה שנשלחה לתושבים

מדובר במערכת שבאמצעותה שולחת העירייה הודעות טקסט לתושבים בשגרה ובחירום. בעיריית כפר סבא מיהרו לפרסם הבהרה לפיה "בהמשך לפניות תושבים על קבלת הודעות טקסט הממליצות על בחירה במועמד זה או אחר, עיריית כפר סבא מדגישה ומבהירה כי מדובר בהתחזות. אנו רואים זאת בחומרה, ותלונה בנושא תוגש בהקדם במשטרת ישראל".

נסביר כי שירות תוכנות חכמות לשליחות עשרות אלפי אסמסים בו זמנית מוצע על ידי מספר חברות בישראל. השירות נועד מלכתחילה לעיריות, מוקדים עירוניים ושירותי חירום, אבל גורמים שונים בשוק עושים שימוש במערכות דומות. במהלך מערכת הבחירות האחרונה פוליטיקאים רבים בערים בישראל עשו שימוש במערכות כאלה.

כדי להוציא הודעה כזו, תחת המספר של עיריית כפר סבא, יש צורך לדעת את פרטי החשבון הייעודי שנפתח לצורך כך, וכן לדעת את שם המשתמש והסיסמא. עקרונית, אם הפרטים האלה מודלפים לאדם מחוץ לעירייה, הוא יכול להוציא הודעה מכל מחשב או טלפון חכם, מכל מקום בו הוא נמצא. בכל מקרה, הלקוחות מתחייבים מראש על פי הסכם לכך שהם אינם יכולים להתחזות או לגרום לנזק לכל אדם אחר. במידה וכן נגרם נזק כזה והניזוק מגיש תלונה במשטרה, קיימות אפשרויות טכניות לזהות מי הוציא את ההודעה.


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר