מגזין דיזיינר מציג: מעצבים מומלצים בשרון
מגזין דיזיינר מציג: מעצבים מומלצים בשרון

מגזין דיזיינר מציג: פרויקטים של מעצבים בשרון

פורסם בתאריך: 5.2.19 23:11

מאיה שינברגר עיצוב פנים | עיצוב כאתגר חדש ומלהיב

מאיה שינברגר. צילום: לירון ויסמן

מי אני / מעצבת הפנים מאיה שינברגר, בוגרת בהצטיינות תואר ראשון בעיצוב פנים במסלול האקדמי של המכללה למינהל B.Des, הקימה את הסטודיו בשנת 2012. הסטודיו מתמחה בתכנון ובעיצוב פנים לפרויקטים במגזר הפרטי והעסקי – במגוון רחב של קנה מידה. בין הפרויקטים שהושלמו בשנים האחרונות: בתים פרטיים, דירות ומגורי יוקרה.

פרויקטים בולטים / "שיפוץ דירת 4 חדרים ברמת גן, בה ביקשו הדיירים לייצר מרחב פתוח שמאפשר אירוח ובישול שהם חלק מרכזי בחיי המשפחה. המטרה היתה לייצר חלל עם אישיות ואופי, שתהיה בו אווירה חמה, מזמינה ואינטימית. הדירה מאופיינת במונוכרומטיות נעימה של גוונים אפורים ובז'ים, המתכתבים עם קיר האבן, שילובי חומרים, טקסטורות, פאטרנים וטקסטיל. "החלטנו לשמר את הקיר בסלון המחופה אבן ולהדגיש אותו. מול קיר האבן ה'פרוע' יש אלמנטים גיאומטריים המייצרים דרמה שקטה בחלל. התכנון התבטא בשימוש בחדש מול ישן על ידי שימור הקיר המקורי – מלאכה מורכבת בפני עצמה, שהעניקה לבית את ייחודו הסופי.

"פרויקט נוסף: שיפוץ פנטהאוז 5 חדרים בתל אביב. הקו המנחה היה ליצור חלל פתוח בו מתקיימים יחדיו הסלון, המטבח ופינת האוכל. המטרה היתה ליצור חלל אחד מרכזי פתוח ומלא אופי, שישקף את אישיותה ואורח חייה של הלקוחה. הקונספט העיצובי היה ברור מאוד: שחור-לבן ונגיעות צבע, כשהמשמעותית שבהן הן המדרגות הכחולות. נגיעות נוספות של צבעי יסוד מופיעות בפינת האוכל, הספרייה ובחדרי הרחצה".

פנטהאוז 5 חדרים בתל אביב. צילום: איתי בנית

פנטהאוז 5 חדרים בתל אביב. צילום: איתי בנית

דירת 4 חדרים ברמת גן. צילום: איתי בנית

דירת 4 חדרים ברמת גן. צילום: איתי בנית

האני מאמין שלי / "להעניק ללקוחות ליווי צמוד ומלא, החל משלב הקונספט, תכנון ראשוני, תוכניות עבודה, בחירת תאורה, ריהוט ופיקוח, עד לשלב סיום הפרויקט. תהליך התכנון מתחיל בדיאלוג להבנת הצרכים והרצונות של הלקוח, והפיכתם לחזון ויזואלי משותף בדרך להגשמת החלום. עבורי, כל פרויקט הוא אתגר חדש ומלהיב: מציאת פתרונות מיוחדים עבור כל לקוח בהתאמה אישית, בהתחשבות בתקציב ובלוחות הזמנים".

הדבר הבא / "שימוש בחומרים, טקסטורות וגימורים במראה טבעי המזוהים עם עבודות יד, בשילוב עם מתכות מטאליות המדגישות את החומריות הטבעית. גימור רך וטבעי אל מול גושני וגולמי. השילובים צריכים להיות במינון נכון ומדויק בכדי לא לייצר עומס בחלל. הייצור הידני, מכניס אל הבית חמימות, טבעיות, ועוצמה ייחודית. הבחירה והמגוון במינונים הנכונים ובמקום הנכון בכל אחד מהחומרים, היא זו שתהפוך את מראה הבית לייחודי".

לעמוד הכתבה באתר אקסטרה – מגזין דיזיינר

דיזיינר לוקל


טל תמיר עיצוב פנים | המקום שבו אדם מבטא את מהותו

טל תמיר. צילום: יח"צ

מי אנחנו / סטודיו טל תמיר הינו סטודיו בוטיק לעיצוב ואדריכלות פנים שעומד מאחורי פרויקטים יוקרתיים ברחבי הארץ וחו"ל. המשרד הוקם על ידי אדריכלית הפנים טל תמיר, בעלת ותק של כ-20 שנה, וכיום הוא סטודיו מוביל בתחום העיצוב והתכנון עם התמחות בבתים פרטיים, דירות יוקרה, לוביים, וחללים מסחריים. עבודת המשרד מתבטאת באדריכלות נקייה וחסרת זמן. אנו מציעים פתרונות עיצוב ייחודים ופונקציונליים, תוך הקפדה והתחשבות בתנאים הקיימים. מבחינתה של טל, כל פרויקט הוא פרויקט אישי,  אותו היא מלווה ברגישות בכל צעד ובחירה, משלב הרעיון הראשוני, לאורך כל תהליך התכנון, היישום, ועד לפרט האחרון, תוך שימת דגש על רמת ביצוע גבוהה.

מבט מהפנטהאוז לכיוון הים. הדמיה: סטודיו מעיין

מבט מהפנטהאוז לכיוון הים. הדמיה: סטודיו מעיין

חדר משפחה בפנטהאוז. הדמיה: סטודיו מעיין

חדר משפחה בפנטהאוז. הדמיה: סטודיו מעיין

פרויקטים בולטים / "אחד הפרויקטים החשובים שלי הוא דירת פנטהאוז עם נוף לים בפרויקט וויט סיטי בנווה צדק, פרויקט יוקרתי שמיועד לאנשים שוחרי עיצוב שיודעים להעריך עבודה דייקנית ואיכותית. המטבח, הריהוט וכל שאר הפריטים – נבחרו בקפידה רבה, עם דגש לייחודיות, על ידי יצירת שילובים מרגשים ורצון להביא בשורה מעניינת וחדשה".

האני מאמין שלנו / "בעיניי, בית או דירה הם המקום שבו אדם מבטא את מהותו, אישיותו, ושם הוא מרגיש במקום בטוח ושליו".

הדבר הבא / "אדום טרקוטה – אנחנו נראה הרבה יותר שימוש בצבעי טרקוטה ובטקסטורת טרקוטה ברחבי הבית: בספריות ברזל מעוצבות, בפריטי ריהוט, באקססוריז ובטקסטיל שישלבו את הגוונים האלה".

לעמוד הכתבה באתר אקסטרה – מגזין דיזיינר

דיזיינר לוקל


יסמין רביד | תכנון אדריכלי ועיצוב פנים

יסמין רביד

מי אני / סטודיו יסמין רביד שהוקם בשנת 2010, מהווה למעשה צוהר לבונים ולמשפצים לבית מתוכנן כהלכה, כזה התפור על פי מידותיהם האישיות המדויקות. הסטודיו מספק את מכלול השירותים הנדרשים בתכנון וביצוע פרויקט מתחילתו ועד סופו – כולל תכנון אדריכלי, עיצוב, פיקוח וניהול פרויקטים פרטיים ומסחריים כאחד. מתודת העבודה של הסטודיו קשורה ב"תפירת" חללים על פי מידות, צרכים, אורח חיים, מגבלות שטח ותקציב, ולא פחות חשוב, חלומותיו של הלקוח תוך בניית פרוגרמה מדויקת ושימת לב לפרטים הקטנים ביותר.

פרויקטים בולטים / הסטודיו אחראי בין השאר על תכנון אדריכלי ועיצוב וילות ודירות יוקרה, ניהול פרויקטים במסגרת תכניות תמ"א 38 ופינוי בינוי ופרויקטים במגזר העיסקי הכוללים תכנון ועיצוב מסעדות ורשתות מזון, חנויות מעצבים ועוד.

הבית שחוצה גבולות. צילום: גלעד רדט

הבית שחוצה גבולות. צילום: גלעד רדט

האני מאמין שלי / עיצוב פנים עוסק בחיים, והחיים… חזקים מהכל. בתפיסתי, החיים הם למעשה מארג של חוויות, צבעים, ריחות, חומרים, אור והרמוניה מושלמת בין הנפש וסביבת החיים.  תכנון ועיצוב פנים אינם בגדר מותרות, הם מאפשרים את יחסי הגומלין שבין האדם לסביבת החיים, ולכן אני דוגלת בעיצוב מוקפד, התאמת החלל לצרכיו המיוחדים של האדם ומענה לתקציב וטעם אישי. בית הוא מעל לכל כלי שרת לבעליו, מארג של חללים שמטרתם לתת מענה לצרכיהם של החיים בו. להיות אותו מקום אליו מתגעגעים במהלך היום  וחלקת האלוהים העוטפת והמגוננת כששבים אליו, לכן בית מושלם הוא מעל לכל בית שלם.

הדבר הבא / "בעיניי: עיצוב נצחי. אני מאמינה ביצירת בית קלאסי תוך חשיבה לטווח הרחוק כבר בשלבי התכנון הראשוניים, בית שישרת את בעליו למשך שנים ארוכות. בכדי לשמר תפיסה זאת, נטייתי הטבעית היא להשתמש בחומרים טבעיים בעלי אופי ואישיות היוצרים אמירה אישית, יוקרה, חום ואלגנטיות".

הבית בשחור ואדום. צילום שי גיל

הבית בשחור ואדום. צילום: שי גיל

דיזיינר לוקל

תמר שחורי הרמלך עיצוב | קידום מכירות באמצעות המדיה

תמר שחורי הרמלך. צילום: יח"צ

מי אני / סטודיו בראשות מעצבת HOME STYLING וציירת תמר שחורי הרמלך, הוקם לפני עשר שנים, ועוסק בעיצוב פנים ובפיתוח תחום חדש בעיצוב: הכנת בתים למכירה – HOME STAGING.

דירה בבלו

דירה בבלו

משרדי הייטק

משרדי הייטק

פרויקטים בולטים / "עיצוב חדר ישיבות לחברת הייטק, פרויקט בו באה לידי ביטוי חשיבה מחוץ לקופסה, שינוי ייעודו של הממ"ד לחדר ישיבות. פרויקט נוסף: הכנת דירה למכירה, תהליך בו אני מקפידה על חוויית 5 החושים, על מנת לגרות לקוח לקנות את הנכס: מראה רגוע ומזמין, ריח נעים, מוזיקה נעימה, טעם של מאפה ביתי ומישוש להרגיש את הבית".

האני מאמין שלי / "הקשבה לרצון הלקוח והתאמה לתקציב העומד לרשותו. עיצוב מושלם בא לידי ביטוי לא רק ביופיו של החלל המעוצב, אלא בהתאמה המדויקת לצורכי דיירי הבית/ המשרד/ המלון. כמעצבת הום סטיילינג הדגש אצלי היא להפוך כל HOUSE ל-HOME – חשוב לי לעצב את מקום המגורים / העסק, למקום שנותן ללקוח הרגשה של בית.

הדבר הבא / "HOME STAGING – טרנד עולמי של הכנת בתים למכירה. היום חשוב למי שרוצה למכור נכס במחיר הגבוה ביותר, להשקיע סכום קטן, שיחזור אליו כפליים בזמן המכירה. זה כולל עיצוב, רענון והעמדת רהיטים מחדש. לדוגמה, בית מפואר באזור יוקרתי הוצע למכירה במשך כשנתיים, ולא עורר שום עניין. הבית הוכן ל-HOME STAGING, הוזמן צלם מקצועי, ומתווכים מהאזור הוזמנו להתרשם, לאחר שהצילומים פורסמו באתרי התיווך – הנכס נמכר במחיר גבוה מהמחיר המבוקש. HOME STAGING עשה את המכירה".

לעמוד הכתבה באתר אקסטרה – מגזין דיזיינר

דיזיינר לוקל


איריס אבנרי דביר אדריכלות ועיצוב פנים | תופרת איכות חיים

איריס אבנרי דביר. צילום: יחצ

מי אני / משרד בוטיק, עם ניסיון של כ-20 שנים, מתמחה באדריכלות ובעיצוב פנים ברמה גבוהה – משלב ההגשות לעירייה ועד גמר בנייה, כולל עיצוב פנים מלא. המשרד מתכנן בתים פרטיים, דירות, משרדים וחנויות, בגישה של TOTAL DESIGN, הרואה את המבנה והחלל כמקשה אחת של אדריכלות ועיצוב פנים. אבנרי דביר תופרת איכות חיים, בתכנון בהתאמה אישית ובעיצוב ייחודי, בדגש מוקפד על פרטים.

מבט מהסלון לכיוון המטבח. צילום עודד סמדר

מבט מהסלון לכיוון המטבח. צילום: עודד סמדר

מבט מהסלון לכיוון המטבח (צילום: עודד סמדר)

מבט מהסלון לכיוון המטבח. צילום: עודד סמדר

פרויקטים בולטים / בניין בוטיק בשרון, עם דירת גן ודירת גג, בו שולבו מערכות טכנולוגיות מתקדמות. הבניין עוצב בסגנון נקי, חם ומודרני,  מחומרים טבעיים כגון בטון חשוף, עץ ואבן.

פרויקט נוסף: וילה, 280 מ"ר ברמת השרון, בנויה סביב בריכת שחייה, על מגרש של 800 מ"ר. הווילה עוצבה בסגנון אל-זמני נקי וחם, שאופנתי תמיד, ריצוף באריחים גדולים דמויי בטון ומטבח מעץ. בבית נעשה שימוש בחומרים טבעיים.

עוד פרויקט: דירה, 90 מ"ר, בבניין לשימור בתל אביב, שעוצבה בסגנון פיוז'ן ניו יורקי-תל אביבי. רצפת הדירה בגוון חלודה, שולבה בה ספריית ברזל שחורה גדולה, ובולטים בה חומרים טבעיים כמו עץ וברזל.

האני מאמין שלי / "הבית צריך לשקף את אופי דייריו, ובעיצובו רצוי לעשות שימוש בחומרים טבעיים המשדרים ניקיון צורני מצד אחד, וחום מצד שני".

הדבר הבא / "הטכנולוגיה תיכנס חזק לתכנון המבנים, תשפיע באופן ישיר על הבית בחוויה המוכרת לנו ותהפוך אותו למשהו חדש ומעניין".

לעמוד הכתבה באתר אקסטרה – מגזין דיזיינר

דיזיינר לוקל


טל אוחיון אדריכלות ועיצוב פנים | עיבוד עכשווי לחומרים טבעיים

טל אוחיון. צילום: חן גלילי

מי אני / טל אוחיון, אדריכל בעל ותק של 20 שנה, מתמחה בבנייה פרטית ובבנייה רוויה למגורים, מבני ציבור, משרדים ומסחר. במסגרת עבודתו אמון המשרד, בין היתר, על עיצוב חללים ציבוריים, דירות יוקרה, חנויות, משרדים ובתים פרטיים, תוך ניצול מירבי של הפוטנציאל הגלום בכל פרויקט – הן מבחינת זכויות הבנייה והן מבחינת האיכויות התכנוניות, לכדי יצירה אדריכלית חדשנית ומקורית המבדילה כל פרויקט מסביבתו, מייחדת אותו ומעלה את ערכו.

הדמיית פרויקט בן 6 דירות. קרדיט: אורן רוזנברג

הדמיית פרויקט בן 6 דירות. קרדיט: אורן רוזנברג

צילום: עודד סמדר

וילה בהרצליה פיתוח. צילום: עודד סמדר

פרויקטים בולטים / תכנון בניין מגורים ייחודי הכולל 6 דירות גן/גג, קומפלקס בתים פרטיים בהרצליה ופרויקט חדש ומאתגר: Town House תל אביבי, בשכונת כרם התימנים, אליו מתנקזים הידע והניסיון שצבר אוחיון לאורך השנים. מדובר בבית פרטי הממוקם על מגרש זעיר בשטח של כ-150 מ"ר ושטחו הבנוי הוא כ-400 מ"ר. הבנייה במתחם האורבני הרגיש הובילה לפתרונות ייחודיים ואיכותיים, שאפשרו ליצור וילה שעברה אקסטרוזיה והוכנסה לממד ורטיקלי בן שלוש קומות וחצי, מעל קומת מרתף, הכוללות בין היתר בריכה על הגג.

האני מאמין שלי / "אני רואה באדריכלות אהבה ולא עבודה. אני קם בבוקר וניגש לעסוק במה שאני באמת אוהב, והיופי הוא שהתשוקה והאהבה לכל פן בתחום רק הולכים ומתעצמים".

הדבר הבא / "בשנים האחרונות אנחנו רואים פחות שימוש בצבע ויותר שימוש בחומרים טבעיים בעיבודים עכשוויים שונים בעלי מקרמים מגוונים. המגמה הזו הולכת להישאר איתנו גם בשנים הקרובות. שימוש במתכות – כמו ברזל, פליז, נחושת וכו' – הולך וגדל, והן מקבלות היום מקום של כבוד בתכנון הפנים, יחד עם הבטון אשר כיום ניתן ליישום בצורות רבות שחלקן אף מקנות לו מראה מתכתי".

לעמוד הכתבה באתר אקסטרה – מגזין דיזיינר

דיזיינר לוקל


לירן בן איבגי תכנון אדריכלי ועיצוב פנים | אסתטיקה כפועל יוצא של פרופורציות נכונות

לירן בן אבגי. צילום: יהודית הופמן

מי אני / משרד לב אדריכלות הוקם על ידי לירן בן איבגי בשנת 1998. מאז, השלימה מאות פרויקטים: משיפוץ בתים, ועד עיצוב פנים ובניית בתי פאר מהיסוד. בן איבגי בולטת בסגנונה הייחודי, המשלב בנייה טוסקנית וצרפתית-פרובאנסית בישראל.

דירה בחופית. צילום: עידן גור

דירה בחופית. צילום: עידן גור

דירה בהוד השרון. צילום: עידן גור

דירה בהוד השרון. צילום: עידן גור

פרויקטים בולטים /  ביישובים יוקרתיים בארץ קיימים פרויקטים רבים של בן איבגי, שהקו המוביל הוא סגנון עיצוב אירופאי אל-זמני, עם גגות רעפים משופעים, תריסי עץ וחיפויי לבנים.

פרויקט נוסף: ספרה הראשון, "בתים מהלב", שיצא לאור השנה, מעניק כלים לכל מי שמבקש לקבל טעימה ראשונה מעולם האדריכלות, עונה על השאלות המרכזיות בתחום עיצוב הבית, ומציג כיצד ניתן ליישם את הדברים.

האני מאמין שלי / "בבחירת המלתחה האישית אנחנו חושבים איזה מאפיינים בגופנו נרצה להדגיש, ואיזה נרצה להסתיר, ותמיד נבחר בבגדים שיחמיאו לנו. בעיצוב ובתכנון אני מתייחסת למרכיבים דומים, מתוך הבנה שאסתטיקה היא פועל יוצא של פרופורציות נכונות, המשלבת לכל משפחה את הבית שמתאים לה".

הדבר הבא / "עם כל המינימליזם הזה, חייב להיות משהו שיאזן, ולכן הטרנד שנראה שישפיע עלינו בשנה הקרובה הוא נגיעות של אזכורים אתניים ושבטיים ברחבי הבית. ב-2019 ייכנסו לבית מגוון רחב של פאטרנים דמויי ריקמה, בדים סרוגים, צבעי אדמה והדפסים שאופייניים לתרבויות ולארצות רחוקות, פעמים רבות בניחוח אוריינטלי. במסגרת זאת יבלוט גם מראה העץ הטבעי, עם רהיטים בעלי מראה פחות מעובד".


צלם: עידן גור

לעמוד הכתבה באתר אקסטרה – מגזין דיזיינר

דיזיינר לוקל


יפרח בן צבי עיצוב וייצור רהיטים |יצירתיות בלתי פוסקת

דוד ובן צבי יפרח. צילום: שי אפגין

מי אנחנו / "הסטודיו, שנוסד באביב 1995 על ידי בן צבי ודוד יפרח, מתמחה בעיצוב וייצור רהיטים בחשיבה יצירתית, קונספטואלית ופיסולית. בתוך כך, מתמחה הסטודיו בשיתופי פעולה אדריכליים, עבורם הוא מספק אלמנטים ארכיטקטוניים פיסוליים מקוריים, וכן בעבודה עם לקוחות פרטיים".

שולחן עשוי לוחות עץ בניראות גאומטרית עדכנית, בקומפוזיציה אקראית הממשיכים כרגל מסיבית ומרשימה צילום שי אפגין.jpgשולחן עשוי לוחות עץ בניראות גאומטרית עדכנית, בקומפוזיציה אקראית הממשיכים כרגל מסיבית ומרשימה. צילום שי אפגין

שולחן עשוי לוחות עץ בניראות גאומטרית עדכנית, בקומפוזיציה אקראית הממשיכים כרגל מסיבית ומרשימה. צילום שי אפגין

ספרייה במשחק צורני, בקומפוזיציה א-סימטרית בין שתי מסגרות מתכת צילום שי אפגין.

ספרייה במשחק צורני, בקומפוזיציה א-סימטרית בין שתי מסגרות מתכת צילום שי אפגין.

פרויקטים בולטים / ספריות, שולחנות, כיסאות ופריטי ריהוט רבים במראה פיסולי היוצרים משחק צורני, ולעתים א-סימטרי.

האני מאמין שלנו / "על האמן לפתח שפה ייחודית, בעוד סביבתו העיצובית משמשת כר פורה למקורות השראה. כפועל יוצא, כל יצירה משמשת כחתימתו, בשל המראה יוצא הדופן והשונה בנוף. אנחנו מאמינים שההצלחה מושתתת על יצירתיות בלתי פוסקת, התמדה, ובניית מערכות יחסים בין-אישיות, המבוססות על אמון והערכה הדדית. כך ניתן להשפיע על הסביבה העיצובית הקרובה והרחוקה וליצור יש מאין בכל פרויקט מחדש".

הדבר הבא / "הטמעת תהליכי קיימות וחזרתם של חומרים ירוקים למרכז הבמה, זאת כחלק מטרנד עולמי של שמירה על יסודות הטבע. כך, למשל, יבלוט יותר מאי פעם השימוש בעץ ממוחזר, כמו גם יישומם של קירות ירוקים ושימוש בחומרים שיצירתם דורשת כמה שפחות אנרגיה ופחות פגיעה במחצבים".

לעמוד הכתבה באתר אקסטרה – מגזין דיזיינר

דיזיינר לוקל


עירית בר גיל עיצוב פנים ואדריכלות | מלוא הפוטנציאל בכל חלל

עירית בר גיל. צילום: יח"צ

מי אני / סטודיו בוטיק בהרצליה, שהוקם לפני כשני עשורים, מתמחה בתכנון מחדש של חללים ובתים והתאמתם לצרכים המשתנים של הלקוחות – החל משלב הבנת הצרכים דרך גיבוש קונספט עיצובי וארכיטקטוני,ליווי מלא לאורך כל תהליך התכנון,  ועד גמר הביצוע. תהליך העבודה קצר, מדויק ומהנה, שכולל עבודת צוות עם הלקוחות, שהם שותפים מלאים בקבלת ההחלטות, עד לתוצאה המיוחלת.

בית בקדימה צילום סיון מויאל

בית בקדימה צילום סיון מויאל

מטבח אי מחופה בגרניט - יצירת מופת של הטבע. צילום: סיון מויאל

מטבח אי מחופה בגרניט – יצירת מופת של הטבע. צילום: סיון מויאל

פרויקטים בולטים / שיפוץ בית ובו שלושה מפלסים, ביישוב קדימה. הבית שופץ בקווים מודרניים ונקיים, ובמראה חם המתאים לסביבה הכפרית.

פרויקט שני: שיפוץ דירת דופלקס מקבלן בהרצליה. הקו העיצובי שנבחר לדירה היה מודרני, נקי, בהיר ומדויק. בדירה שולבו חומרים דוגמת בטון, נירוסטה ועץ שמכניס חום. הריצוף שנבחר – אריחי גרניט-פורצלן רחבים במיוחד בגוני בטון – שולב לרוחב,  כדי ליצור תחושת מרחב גדול ככל הניתן. המטבח החדש תוכנן עם אי גדול במרכזו והוא משלב, בין השאר, משטחי נירוסטה ומקרר המשולב בארונות.

האני מאמין שלי / "בכל חלל או בית גלום מלוא הפוטנציאל,  ובאמצעות ראייה מרחבית שונה, הקשבה מוקפדת לצורכי הלקוחות, דיוק בתכנון ובביצוע – ניתן להגשים חלומות עיצוביים. הבתים היפים ביותר הם הבתים בהם היו סינרגיה ואנרגיות טובות עם הלקוחות לכל אורך התהליך".

הדבר הבא / "בשנת 2019 תימשך המגמה שהחלה ב-2018: כניסת מתכות שונות, כמו פליז וברונזה, המעניקות מראה חם, מתוחכם ואלגנטי. השימוש במתכות האלה יבוא לידי ביטוי בכל סגנונות העיצוב וייראה בגופי תאורה, בפריטי נגרות, בברזים ובכיורים דקים במיוחד. זאת בשילובן של המתכות עם הגוון השחור, שנכנס אף הוא לעיצוב חדרי רחצה ומטבחים".

לעמוד הכתבה באתר אקסטרה – מגזין דיזיינר

דיזיינר לוקל


יעל גוטרייך אורון עיצוב פנים | להיות מעורב בפרטים הקטנים

יעל גוטרייך אורון. צילום: תמר אלמוג

מי אני / הסטודיו הוקם לפני שלוש שנים, על ידי מעצבת הפנים יעל גוטרייך אורון. עיקר פעילות הסטודיו מתמקדת בשיפוצים יסודיים של דירות ישנות, בעיקר בתל אביב והסביבה. הייחודיות בעבודת הסטודיו הינה הליווי הצמוד וניהול הפרויקט, משלב תכנון הקונספט, הכנת התוכניות, מהלך השיפוץ עצמו, ועד למסירה. המטרה היא להפוך את חוויית השיפוץ, שלעתים נראית מלחיצה ומעמיסה, לחיובית ולמהנה עבור הלקוחות. ללוות יד ביד את הלקוח, כאשר גם כשצפות בעיות מהשטח – הן מגיעות לידיעת הלקוח עם שלל אפשרויות לפיתרון.

פרויקטים בולטים / שיפוץ יסודי של דירה ישנה, מלבנית וחשוכה בצפון תל אביב, שעברה מהפך לאחר שתוכננה מחדש. הדירה שופצה בשילוב שימוש רב של חומרים כגון ברזל, עץ ובטון, ועוצב בה חלל הרמוני ונעים באמירה אישית.

פרויקט נוסף: שיפוץ מהיסוד של דירה במגדל יוקרה בצפון הישן של תל אביב, שכבר לא ענתה לצורכי בעליה, זוג בשלהי שנות ה-60. הלקוחות שאפו למראה עדכני יותר ועל כן תוכנן החלל באופן שיתאים בצורה מדויקת יותר לסגנון חייהם ויוכל לשרת אותם מבחינה פרקטית עוד שנים ארוכות קדימה.

דירה ישנה בצפון תל אביב. צילום: תמר אלמוג

דירה ישנה בצפון תל אביב. צילום: תמר אלמוג

מגדל יוקרה. צילום: תמר אלמוג

האני מאמין שלי / "עם כל הכבוד לרעיונות עיצוביים חכמים, הרבה פרויקטים נופלים בשלב ההוצאה לפועל של התוכניות. כדי להצליח באמת, צריך להיות נוכח לאורך כל התהליך, להיות מעורב בפרטים הקטנים, כמו גם לראות את התמונה הכוללת, ולא ללוות את הפרויקט כיועץ חיצוני".

הדבר הבא / "אחד הטרנדים הגדולים שצפויים לנו בשנת 2019 הוא חזרתן של צורות אורגניות, הן בפרטי ריהוט והן באקסוסריז נלווים. מספות מעוגלות עם קימורים עדינים, ועד לאגרטלים בצורות א-סימטריות. אלה יאופיינו בצבעים עזים של ירוק, ורוד קורל וכחול. זהו טרנד ששם את הנוחות בעדיפות גבוהה, מבלי להתפשר על הניראות, שמשתלבת כמעט עם כל סגנון עיצוב".

לעמוד הכתבה באתר אקסטרה – מגזין דיזיינר

דיזיינר לוקל


פרי הדר עיצוב פנים | להרגיש את האנרגיה של הלקוחות

מעצבת פנים פרי הדר. צילום: אילן סימן טוב

מי אני / הסטודיו, בבעלות פרי הדר, הוקם בשנת 2000, מיד לאחר שסיימה בהצטיינות לימודי עיצוב פנים. נסיונה המצטבר והמתמשך, לצד צמיחתה האישית, הובילו אותה להתמחות במגזר הפרטי, בתכנון, עיצוב והלבשת דירות יוקרה ובתים בארץ ובחו"ל – פרויקטים בהם היא מלווה לקוחות מקומיים ותושבי חוץ להגשמת חלומם.

דירה ב"עיר ימים". צילום: רגב כלף

דירה ב"עיר ימים". צילום: רגב כלף

דירה ב"עיר ימים". צילום: רגב כלף

דירה ב"עיר ימים". צילום: רגב כלף

פרויקטים בולטים / דירה בעיר ימים, נתניה, בשטח 145 מ"ר, שעוצבה למשפחה של שש נפשות מאנגליה. החלל הציבורי עוצב בגוונים נייטרליים של אפור עם נגיעות חמימות של כתום ועץ. לצד פינת האוכל עוצבה יחידת אחסון עם נישת עץ פתוחה ותאורה נסתרת, המשתלבת עם קיר המסדרון.

פרויקט שני: פנטהאוז בנתניה, בשטח 160 מ"ר, שעוצב ללקוח תושב חוץ שהתכוון למכור או להשכיר את הפנטהאוז לאחר השיפוץ. הכניסה לדירה נפתחת לחלל הציבורי, לשמאלה נישה רוחבית שנצבעה בשחור. האגף הציבורי הופרד מהחדרים הפרטיים בעזרת דלת סמויה. באגף הציבורי סלון גדול ובו אלמנט תאורה שקוע בקיר, המטפס כלפי מעלה אל התקרה ומדגיש את גובה החלל.

פרויקט שלישי: בית פרטי בהרצליה פיתוח, בשטח 350 מ"ר, שעוצב לתושבי חוץ המתגוררים בצרפת. הבית עוצב באווירת חופשה אקזוטית בהשראת איביזה, ויחד עם הסטייליסטית מיה טל, תורגמה ההשראה לחלל בסגנון מקומי יותר, עם מוטיבים מרוקאיים בגוונים בהירים. הסלון גדול ומרווח, ולצדו פינת ישיבה קטנה ואינטימית.

האני מאמין שלי / "ההשקפה הייחודית שלי נובעת מהקשר האינסופי שבין העולם הפיזי והחומרי לבין האנרגיה הרוחנית של לקוחותיי. אני מאמינה בכל לבי בשילוב שני העולמות הללו, המפגש עם הלקוחות מאפשר לי לחוש את האנרגיה שלהם, להקשיב היטב לצורכיהם ולחלומותיהם, ולתרגם את כל אלה לאלמנטים ומרכיבים, צורות, צבעים וחומרים בחללים השונים. המטרה הסופית שלי: שלקוחותיי ייכנסו בכל יום לביתם-מבצרם ובכל יום לבם יפתח וירטוט מחדש".

הדבר הבא / "שנת 2019 תתאפיין במספר טרנדים:

"עבודה עם חומרים טבעיים – במבוק, ברזל, צפחה, בזלת, בטון, עץ וחלודה. חומרים אלה מעניקים אווירה חמה ומזמינה למגוון החללים. ניתן לשלב בין החומרים הסינתטיים לבין חומרים הטבעיים, וכך לייצר חלל אקלקטי.

"רטרו: חזרה לצבעוניות 'כמו של פעם' – צבעים פסטליים עתיקים, ורוד עתיק, כחול ג'ינס, לצד צבעים עזים כמו אדום, ירוק בקבוק וורוד פוקסיה.

"המלון נכנס הביתה: החוויה שאנו חווים במלונות בוטיק ברחבי העולם תופסת תאוצה וחודרת למרחב הפרטי שלנו. קיימת מגמה לעצב את החללים הפרטיים – חדרי שינה וחדרי רחצה – בקו אדריכלי ועיצובי כמו סוויטות בבתי מלון, קו המאפשר מרחב ונוחות".

לעמוד הכתבה באתר אקסטרה – מגזין דיזיינר

דיזיינר לוקל


דנה מורן עיצוב פנים | על כנפי הדמיון

דנה מורן. צילום: אורן שלו

מי אני / הסטודיו, בבעלות דנה מורן, בעלת תואר שני במינהל עסקים ומרצה בבתי ספר לעיצוב פנים, מתמחה בעיצוב ובתכנון בעיקר של וילות, בתים פרטיים, דופלקסים ודירות בעיצוב ישראלי עכשווי. "הנופים, האנשים והאדריכלות של הארץ – הם מקור ההשראה ואותם אני מביאה לתוך הבתים שאני מעצבת", אומרת דנה.

צבעוניות עזה על ריצוף אבן טבעית. צילום: אורן שלו

צבעוניות עזה על ריצוף אבן טבעית. צילום: אורן שלו

צבעוניות עזה על ריצוף אבן טבעית. צילום: אורן שלו

פשטות וחוסר סימטריה שיוצרים עניין. צילום: אורן שלו

פרויקטים בולטים / בית בעיצוב ישראלי המזכיר במראהו מקומות שייחודיים לארץ. באמצעות שימוש בחומרים כמו אבן טבעית בריצוף, קירות בצבע חול וכחול, ועם צבעוניות עזה בריהוט ובפרטים, הבית מזכיר את העיר העתיקה בירושלים ואת הססגוניות שלה.

פרויקט נוסף: עיצוב בית בהשראה נוסטלגית-תל אביבית, כולל אלמנטים של וינטג' ובאוהאוס. זה מתבטא בריהוט ישן שחודש, בפשטות, בצבעוניות מעט דהויה ובשילובים של עץ וברזל.

בבית כפרי ששופץ, האריחים המצוירים של פעם הם ההשראה ליצירת מחיצה דקורטיבית ייחודית בין הכניסה למטבח. זהו אלמנט מרכזי שבולט מכל פינה בקומה זו.

האני מאמין שלי / "אין דבר העומד בפני הדמיון. רוב הלקוחות אוהבים את המוכר והטוב מבחינת צבעים, חומרים וסגנונות. אני מעדיפה לדמיין, לקחת אותם לרעיונות חדשים ולהביא לבית משהו שהוא ייחודי רק להם. אפילו אם זה רק משהו קטן ואישי, אבל כזה שהוא לא מוצר מדף אלא עוצב במיוחד עבורם".

הדבר הבא / "לדעתי, הטרנד הבא יאופיין בצבעוניות ובאישיות. אחרי שעברנו את הלבן, ונעבור את השחור (הלבן החדש), הדבר הבא יהיה שכל בית יקבל את האופי של דייריו עם הצבעוניות והייחודית שמתאימה להם. כבר היום זה עובר מאקססוריז ל'כתמים' גדולים יותר כמו קירות, ארונות וכו'. הבתים מקבלים התאמה אישית במקום להיות דומים זה לזה".

לעמוד הכתבה באתר אקסטרה – מגזין דיזיינר

דיזיינר לוקל


מימי נורי עיצוב ותכנון פנים | יצירת שלמות ויזואלית ופונקציונלית

מימי נורי. צילום: נתי הורטיג

מי אני / משרד בוטיק לעיצוב ותכנון פנים, הוקם לפני כעשור, עם תשוקה רבה לעולם העיצוב והאמנות. המשרד מתמחה בעיצוב חללים מסחריים, משרדים ובתי מגורים, משלב התכנון האדריכלי ועד הפרט האחרון, כולל הגשת תוכניות לקבלנים, הדמיות מחשב וליווי אישי ברכישות ובסטיילינג.

עיצוב_אולם יגור. מימי נורי. צילום: ניצן הפנר

עיצוב אולם יגור. מימי נורי. צילום: ניצן הפנר

טקדה. עיצוב וצילום: מימי נורי

טקדה. עיצוב וצילום: מימי נורי

פרויקטים בולטים / שדרוג משרדי חברת התרופות היפנית טקדה בישראל. העיצוב נותן ביטוי לתרבות היפנית ולפתיחות לעולם הרחב, תוך מתן דגש למינימליזם, הוד ואיפוק אסתטי, לצד מוטיב האוריגמי, צמחייה ירוקה ותחושת מרחב ושקיפות. בעיצוב בולט בחללים השונים  מוטיב אמנות קיפולי הנייר היפנית, ואפילו במשרביות בטון, שנחתכו כאילו מהנייר ונתלו על קיר המסדרון הרחב.

פרויקט נוסף: עיצוב קומה באולם תיאטרון יד למגינים בקיבוץ יגור, כהוקרה לפעילותם וכמחווה של כבוד לשחקני התיאטרון הישראלי. המקום קושט בתמונות ענק של השחקנים על הקירות, וברהיטים, חפצים ופרטים הקטנים, עם הומור וצבע.

האני מאמין שלי / "עיצוב ותכנון פנים הוא תהליך המורכב מהמון פרטים קטנים והחלטות משמעותיות רבות. תפקידי, כמעצבת, הוא לשלב את את נסיוני וכישוריי כדי לעמוד באתגרים אלה, יד ביד עם הלקוח בליווי מלא, בטיפול, עד השלמת הפרט האחרון בחלל, ליצירת שלמות ויזואלית ופונקציונלית. כמעצבת פנים אני מתרגשת לקחת חלק ביצירת חללים בעלי משמעות שיעניקו חוויה גדולה".

הדבר הבא / "טרנדים בעיצוב פנים מהווים עבורי מקור השראה פורה, עדכניות הכרחית ולא פעם מענה טכנולוגי מתקדם המביא את הבשורה האחרונה. עם זאת חשוב לי להשאיר מגע אישי, ייחודי, מפתיע ומותאם בכל פרויקט. לתפיסתי, התכנון הקפדני והאינטואיציה האסתטית הופכים מקום לעל-זמני".

מעצבי פנים ממומלצים

לעמוד הכתבה באתר אקסטרה – מגזין דיזיינר

דיזיינר לוקל



כתבה שיווקית


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר