אושרי אסולין ז"ל. צילום מתוך הפייסבוק
אושרי אסולין ז"ל. צילום מתוך הפייסבוק

"תשמור עלינו מלמעלה": אושרי אסולין, בן 26, נפטר מקורונה

אושרי אסולין, שגדל בכפר סבא, היה מאושפז במשך יותר מחודש ונפטר היום מסיבוך נדיר בשריר הלב כתוצאה מסיבוך של המחלה

פורסם בתאריך: 14.6.20 22:07

אושרי אסולין, בן 26, בן העיר כפר סבא, שנדבק בקורונה והיה מאושפז במשך יותר מחודש, נפטר היום בבית החולים שיבא בתל השומר עקב סיבוך נדיר בשריר הלב כתוצאה מסיבוך של המחלה. הלוויתו תתקיים היום (ראשון) בשעה 22:00 בבית העלמין פרדס חיים. הוא הותיר אחריו את הוריו מאיר ורחל ושלושה אחים.

רחל אסולין, אמו של אושרי ז"ל: "לא קורונה. אני יודעת שיש פה כשל רפואי"

"בשעות אלה התבשרנו בצער רב, בכאב וביגון קודר, על פטירתו של אושרי אסולין בן עירנו, שחייו נגדעו והוא רק בן 26 במותו", ספד לו ראש עיריית כפר סבא רפי סער, "אושרי היקר, צעיר חייכן ומלא חיים ושמחה, נפטר לאחר שנדבק בנגיף הקורונה לפני מספר שבועות ובתום מאבק קשה במחלה. אני שולח מכאן בשמי ובשם כל תושבות ותושבי העיר חיבוק חם ואת תנחומיי הכנים לכל בני משפחתו היקרה. נחמה משמיים".

"יש אנשים שאת אומרת דרך העולם אין מה לעשות אבל אתה אתה אושרי הבן אדם הכי צנוע, צדיק ירא שמיים", כתבה לו חברתו פז חדד, "כמה היית טוב כמה הרמת לכולם. איך? איך אני מספידה אותך? מה אני אומרת? מה אני מספרת? כמה טוב היית? כמה צנוע? כמה מיוחד? כל מי שהכיר אותך יודע על מה אני מדברת על כמה היית מיוחד קסם של בחור".

חברו בן סעדה כתב עליו: "אני זוכר את השנים שלנו כילדים. עושים טרור בשכונה. רבים. משלימים. צוחקים. נהנים. אני תמיד אזכור אותך ככה. הילד עם הצחוק. עם הכיפיות. הילד שאתה הכי רוצה להתקרב אליו. זוכר תמיד איך הגנת עלי כשמישהו היה מתקרב. לא אשכח לך את זה לעולם. אני לא מאמין שאתה כבר לא חלק בעולם הזה. בכזו פתאומיות. אני לא מאמין. אני לא חנוק בדמעות אלא פשוט בהלם. ההלם הקשה ביותר שיש. אוהב אותך אחי. תשמור מלמעלה".

חברתו מעיין קפלוטו כתבה: "אושרי, לא מאמינה שאתה לא כאן איתנו. אני לא מכירה אותך יום יומיים. עברנו ילדות ביחד. אנחנו גדלנו ביחד באותה שכונה. היינו מדברים המון וההורים שלנו היו חברים טובים. אני לאט לאט מתחילה לעכל שלא אראה אותך יותר. אפילו בחתונה שלי היית ובאת לשמח אותי ולא זזת מהרחבה ואמרתי שיגיע הזמן ואני אבוא לשמח אותך בחתונה שלך. ותראה איפה אתה היום. אתה תמיד עם חיוך על הפנים שכבשת דרכו את כל הבנות תמיד היית לב כולך לב אחד גדול. אני רושמת לך והלב בוכה והדמעות זולגות. תמיד תישאר בלב שלי ותמיד אזכור אותך. תנוח על משכבך בשלום ותשמור עלינו מלמעלה".


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


אולי יעניין אותך גם

תגובות

4 תגובות
  1. המון בריאות וחובה להיות חזקים!

    קווסאקי שייך לקורונה מתפתח בבני נוער וילדים וגם בבוגרים זה גורם לבעיות בשריר הלב וגם אם היה קורונה במצב קל עלול להתפתח הידרדרות משמעותית בנשימה ובעיות בכלי דם ובשרירי הלב מה לא מובן שהקורינה כאן עדין ושום דבר לא נגמר,כל החוסר מודעות ושיוצאים למועדונים ומתקהלים בים זה הגורם לתמותה בסיכום אף אחד לא משתמש במסיכות כאילו האוויר בים מחסל את הנגיף פה זה הטעות דווקא באזור הים זה תוקף יותר בכל אופן תשמרו ותשמעו לנהלים ולכללים מסיכות ריחוק חברתי ושטיפת ידיים או לרענן ידיים עם אלכוהולג'ל ובקשר לבחור מצער מאוד יהיה זכרו ברוך מזעזע שזה קורה כל מילה נוספת מיותרת

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר