חיסון. צילום תומר אפלבאום

חיסון שלישי למבוטחי כללית בני 60 פלוס בכפ"ס: רק במקום אחד, רק בשבת

תושבים מכפר סבא בני 60 פלוס, מבוטחי כללית, שביקשו להתחסן במנה השלישית הופתעו שהאפשרויות שלהם מאוד מצומצמות: רק בשכונה הירוקה ורק בשבת

פורסם בתאריך: 10.8.21 08:41

תושבים מכפר סבא, מבוטחי כללית בני 60 פלוס, שמעוניינים להתחסן במנה השלישית הופתעו לגלות שיוכלו לעשות זאת רק בשבת הקרובה ורק במקום אחד בעיר. ויקטור, תושב העיר, סיפר לצומת השרון על הקושי בו נתקל להזמין תור ותוהה מה יעשו אלפי מבוגרים אחרים שאינם ניידים.
על רקע העלייה בתחלואה, החל כידוע לאחרונה מבצע החיסונים של המנה השלישית לקורונה. יחד עם זאת, תושבי כפר סבא מעל גיל 60 שנדרשים לחיסון, יכולים לזכות לזריקה רק במקום אחד ספציפי בכל רחבי העיר – המרכז לבריאות הילד ברחוב הגליל בשכונה הירוקה, ולא רק זאת, אלא שיום החיסון היחיד לברי המזל הוא רק בשבת הקרובה (14.8).
ויקטור, בן 77, תושב העיר המתגורר ברחוב אז"ר, מרחק רב מהשכונה הירוקה, מספר כי רק אתמול לקראת הצהריים נפתחה אפשרות להזמין תור למרפאה בעיר: "אני חייב להתחסן ולא הייתי מוכן לנסוע למקום רחוק. שיפסיקו להאשים את האזרח הקטן שלא מתחסן. כפר סבא עיר לא קטנה. גם את שני החיסונים עשיתי כאן. כשנכנסתי לאתר להזמין ראיתי שיש בערים מחוץ לכפר סבא בשפע. מה אמורים לעשות בני גיל שלישי שאינם ניידים? עד שעות הבוקר המאוחרות לא הייתה אפשרות באתר להתחסן במרכז לבריאות הילד, גם כך זה עדיין לא עונה על הדרישות של כל תושבים הזקנים בעיר".

מכללית נמסר בתגובה: "כללית החלה לחסן במרכז בריאות הילד בקניון כפר סבא הירוקה בתחילת חודש יוני ועם פתיחת מבצע החיסונים לילדים מגיל 12. לאור הביקוש הרב באזור השרון לחיסון שלישי פתחנו מוקדים גם ברעננה, רמת השרון והרצליה. בשלב זה אנו מרחיבים את שעות הפעילות של המוקד הקיים בכפר סבא ופותחים תורים נוספים ביום שבת הקרוב, שמיועדים לכל האוכלוסייה של בני 12 ועד 16 וכן של בני 60 ומעלה למנה שלישית. לצד פתיחת התורים אנו מחפשים מיקום נוסף לפתיחת מוקד חיסונים גדול יותר בעיר. אנחנו מחפשים מקום מתאים למוקד חיסונים בעיר בנוסף לקיים".
שעות הפעילות במוקד החיסונים במרכז בריאות הילד בירוקה: ימי חול – 16.00 עד 19.00 (רק ילדים עד גיל 18), יום שישי 8.00 עד 12.00 (רק ילדים עד גיל 18) ויום שבת הקרוב (14.8.21) מ -10.00 בבוקר ועד 17.00 בערב (לכלל אוכלוסיית היעד כולל חיסון במנה שלישית לבני 60 פלוס). יש לתאם תור מראש באתר/באפליקציה או במוקד השירות *2700.


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


אולי יעניין אותך גם

תגובות

2 תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר