הארי פוטר, פליקס ליבשיץ, עדן הראל ועודד מנשה. צילומים יח"צ, אביב חופי
הארי פוטר, פליקס ליבשיץ, עדן הראל ועודד מנשה. צילומים יח"צ, אביב חופי

עדן הראל, עודד מנשה, פליקס ליבשיץ והארי פוטר: אירועי השבוע בכפר סבא

וגם: הרצאה על מיניות בקרב ילדים ושיחות עם הברמן בהיישה בר. כל מה שיש לעשות השבוע בכפר סבא

פורסם בתאריך: 22.10.17 08:37

# פותחים את השבוע עם ההרצאה "החיים בידינו", על מודעות, רגשות וחופש בחירה. המרצה היא ד"ר אנאבלה שקד ממכון אדלר, שמאמינה שלגעת באושר זו לא רק סיסמה. תובנות, טיפים וכלים מעשיים לניהול חייכם מחכים לכם באודיטוריום בית ספיר היום (ראשון, 22.10), בשעה 10:30.

# יוסי נינווה מחכה לכם בבית התרבות ע"ש רייזל עם ההרצאה "אמנון ותמר – סיפורי תככים", במסגרת מועדון ימי א' ברייזל. מחיר הכניסה 25 שקלים. ההרצאה ביום ראשון בשעה 9:00.

בית רייזל. צילום עזרא לוי

בית רייזל. צילום עזרא לוי

# הספרנית נועה זיידמן מספריית הילדים והנוער בבית ספיר, מזמינה ילדים מגילאי עשר 10 ומעלה ל"מועדון הקריאה של הארי פוטר". זה קורה היום (ראשון, 22.10) בשעה 16:00, וגם בשבוע הבא (29.10) באותה שעה. יש להירשם מראש. בטלפון: 09-7640844, מספר המקומות מוגבל. למי שלא יספיק להגיע, כדאי לשריין מקום בסדנת הכתיבה אותה מעבירה זיידמן בימי שני בין השעות 16:00 ל- 17:00. ללא תשלום.

הארי פוטר. צילום יח"צ

הארי פוטר. צילום יח"צ

# ההצגה יוצאת הדופן "שיחות עם הברמן" מחכה לכם ביום שני בבר ההיישה בקניון ערים בכפר סבא, הצגה בה הקהל, כלומר אתם, חלק בלתי נפרד מההופעה. ההצגה תתקיים ביום שני (23.10) בשעה 20:30. ** הכרטיסים אזלו **

היישה בר. צילום אור גליקמן

היישה בר. צילום אור גליקמן

# "אני חוזר הביתה", מופע בביצוע הזמר הוותיק, דורון מזר יחד עם זמר הטנור, סולן האופרה הישראלית פליקס ליבשיץ, לציון יום העלייה, מתקיים בהיכל התרבות. זה קורה ביום שלישי בשעה 20:00.

מריה יופה ופליקס ליבשיץ. צילום יח"צ

מריה יופה ופליקס ליבשיץ. צילום יח"צ

 

# שיח על מין ומיניות בקרב ילדים מחכה לכם במרכז גלר עם מאיה גילת, מנחת הורים ועובדת סוציאלית במכון להתפתחות הילד. זה קורה ביום שלישי, 24.10, בשעה 20:30 . העלות 20 שקלים. ההשתתפות כרוכה ברישום מראש בטלפון 09-7656132

# בסנדלים על גשר הירקון, מופע מחווה לתנועות הנוער, בעקבות ספרו של רמי בר אדון, יתקיים בבית רייזל בהנחייתו של יוסי אזולאי, שיספר, יגרום לכם לשיר וגם למחות דמעת נוסטלגיה. כל זאת ועוד יקרה ביום רביעי, 25.10, בשעה 20:00. עלות הכניסה 50 שקלים.

עדן הראל ועודד מנשה. צילום אביב חופי

עדן הראל ועודד מנשה. צילום אביב חופי

# ביום חמישי (26 באוקטובר, 21:00) יגיעו עדן הראל ועודד מנשה להרצאה בבית רייזל, במסגרת אירועי שבת העולמית. ההרצאה מספקת הצצה לחייהם המשותפים של בני הזוג, שהחלו יחד את תהליך החזרה בתשובה, ומכילה בתוכה קטעים רציניים על ההצלחה, החיפוש ותהליך ההתקרבות לדת, שמתובלת בהמון הומור עצמי. בני הזוג, שמכירים את השני העולמות – הדתי והחילוני, יענו בסוף ההרצאה על שאלות הקהל. הכניסה חופשית.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר