צביקה צרפתי צילום עיריית כפר סבא
צביקה צרפתי. צילום עיריית כפר סבא

המינוי המפתיע של חברת מטרופולין: צביקה צרפתי

חבר מועצת עיריית כפר סבא ישמש כמנהל האשכול החדש של קווי השרון-חולון בחברת התחבורה הציבורית שמפעילה קווים גם בכפר סבא

פורסם בתאריך: 3.9.19 08:38

פרסום ראשון: ראש עיריית כפר סבא לשעבר וחבר המועצה מהאופוזיציה בהווה, צביקה צרפתי, חתם לאחרונה על חוזה עבודה כמנהל האשכול החדש של קווי השרון-חולון בחברת מטרופולין. היום אמורה החברה להוציא הודעה רשמית בנושא.

צרפתי עבד לאורך השנים בחברת האוטובוסים אגד. הוא שימש כנהג, התקדם לניהול סניף של 350 עובדים ולאחר מכן עבר למטה החברה ושימש סגן מנהל אגף משאבי אנוש, מנהל באגף הכספים וסמנכ"ל אגד תיור.

נזכיר כי בחודשים האחרונים פועלים בכירים בעירייה לשיפור השירות של חברת מטרופולין לאחר שהתגברו התלונות על איחורים ואי הגעה של אוטובוסים. ראש העירייה רפי סער גם נפגש בנושא עם מנכ"ל מטרופולין.

בשנת 2017 גברה חברת מטרופולין על החברות אפיקים, סופרבוס ונתיב אקספרס במכרז להפעלת אשכול שרון-חולון. באשכול נוסעים כ-450 אוטובוסים ב-65 קווים עירוניים ובינעירוניים ובכך הגדילה החברה את השירות באזור ב-45 אחוז.

בהודעה שהוציאה בזמנו החברה אמר המנכ"ל דאז אילן קרני: "מדובר בהפעלת אשכול מורכב ומאתגר, אשר במשולב עם הרחבת תיעדוף התשתיות לאוטובוסים במרחב הפעילות, ישופר השרות באופן מהותי לעשרות אלפי נוסעים מדי יום, ויקוצר זמן הנסיעה".

חברים במועצת העיר איחלו לצרפתי בהצלחה בתפקידו אך אמרו לצומת השרון כי אם ידונו בישיבות המועצה, או בוועדות העירוניות בהן הוא חבר, על נושאים הקשורים בחברה הוא לא יוכל להשתתף בהן.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

2 תגובות
  1. עמירם עוזיאל

    תמשיך לעשות את העבודה הטובה ולהרים את החברה הזאת עוד למעלה בהצלחחחה

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר