גן אגוז בכפר סבא, צילום פרטי

זה לא נגמר: בוקר סוער בגן ילדים בכפר סבא בגלל מחסור בנשות צוות

נמשכות הבעיות בגני הילדים בכפר סבא. בגן אגוז, גן טרום טרום חובה, התחוללה הבוקר מהומה בעקבות מחסור באנשי צוות. יעל סער: "היום חוויתי משבר באמון בינינו ההורים למערכת"

פורסם בתאריך: 15.12.21 18:00

הבעיות בגני הילדים בכפר סבא לא מסתיימותהשתלשלות אירועים עגומה וסוערת הייתה הבוקר (ד') בגן אגוז בכפר סבא, בסיומה הוזמן צוות שלאגף הביטחון לגן. הורים מספרים כי הופתעו לראות כי גם גננת וגם סייעת לא הגיעו לגן טרום-טרום חובה של ילדיהם וסייעת אחת בלבד פתחה את הגן בשעה 7:30. לדברי ההורים, בשעה 8:30 הגיעה אחת האימהות, ראתה את הסייעת המחליפה במקום עם 20 ילדים לבד והחליטה שהיא נשארת עד שתגיע גננת מחליפה. עוד טוענים ההורים, כי כעבור כרבע שעה, התקשרו מהעירייה לבשר שעוד מעט קט תגיע גננת, אך במקביל נאמר להורים שהתקשרו כי לא נמצאה גננת כזו. בשעה 9:00 הגיעה אשת צוות מגן סמוך, אך היא אמרה כי תוכל להישאר רק למספר דקות ואז עליה לחזור לגן שלה. ב-9:10 הגיעה בעלת תפקיד בעירייה. ההורים טוענים, כי אמרה להם במשך שעה שלמה כי גננת אמורה להגיע כל רגע, אך בפועל לא הגיעה גננת. בשעה  10:30 הגיעה בעלת תפקיד בכירה יותר בעירייה. האם טוענת כי זו נזפה בה, והזעיקה צוות מאגף הביטחון של העירייה. לדברי האם בשלב הזה היא לקחת את בתה ועזבה את הגן. לדבריה, הורים נוספים הוציאו את ילדיהם. 

בעירייה אומרים לעומת זאת כי האם נכנסה לשטח הגן ללא מסכה ויצרה מהומה. עוד אומרים בעירייה כי בתוך זמן קצר התייצבה גננת מחליפה במקום.

 

קיראו גם:

אין סייעת רפואית מחליפה לילדים אלרגיים. ההורים: "אנחנו חווים אטימות"

 

לא נעים לראות גן סגור: הורים עודכנו בתשע בערב כי הגן לא ייפתח הבוקר

הורים בגן נוסף קיבלו הודעה שהגן לא ייפתח, הפעם בבוקר אותו יום

 

 

 

האם מספרת: "בעלת התפקיד בעירייה הגיעה במצב רוח קרבי וראתה שאני בלי מסכה. היא צעקה עלי: "את, עופי מפה"! ולמה אין לך מסכה? אמרתי לה: "את רצינית"? ושלא הגעתי ערוכה להישאר שעתיים בגן ולשמור על הילדים בגן. ביקשתי מעובדת שלה שהייתה איתה מסכה, אבל היא לא הסכימה שהיא תתן לי. היא ביקשה מקב"ט של העירייה להזמין לי צוות ביטחון, באותו רגע לקחתי את הבת שלי מהגן והלכתי. דיברתי עם רפי סער ראש העיר והוא אמר שיבדוק את המקרה.  גם חברת המועצה הדר לביא התקשרה כדי להבין מה קרה. ההתנהלות של נציגת העירייה הייתה מתחת לכל ביקורת, במקום להגיד לי תודה שהילדים לא יישארו לבד עם אנשים שהם לא מכירים, היא בחרה להתנהג בצורה כזו כלפיי".  

בעירייה כאמור מציגים את הדברים אחרת. מעיריית כפר סבא נמסר: ״העירייה מגנה בכל תוקף התנהגות אלימה ובריונית כלפי נשות ההנהלה או החינוך שלנו. לצערנו, גננת שביקשה לעדכן על יום מחלה ביצעה זאת שלא בדרך המקובלת וההודעה לא נמסרה לאגף החינוך. הבשורה על כך הגיעה רק הבוקר ובעקבות כך הוזנקו מיד שתי נשות צוות לאיוש הגן עד להגעת גננת מחליפה. בתוך כך, אחת האמהות נכנסה לשטח הגן ללא מסכה – בניגוד להוראות משרד החינוך, ויצרה מהומה, תוך איומים וגידופים משפילים כלפי צוות האגף וכל זאת מול ילדי הגן. משסירבה לעזוב, הוזעק צוות אגף הבטחון למקום והאם הוצאה מהגן. חצי שעה לאחר מכן התייצבה גננת מחליפה במקום נשות הצוות המסייעות״.

יעל סער, אמא לילד בגן וחברת מועצת העיר, ביקשה להגיב כהורה: "אני בתור הורה נותנת אמון במערכת מידי יום שתטפל בילדיי באהבה ואכפתיות, וכמוני אלפי הורים בעיר. היום חוויתי משבר באמון בינינו ההורים למערכת. משך יותר משעתיים סייעת מחליפה שמרה על כל ילדי הגן לבדה. אמא אמיצה אשר נכחה באירוע התנדבה לעזור עד להגעת מחליפה והתגובה שקיבלה היא הזמנת ניידת לפנות אותה. לא זו הדרך לחזק את האמון, לא זו הדרך לטפל בילדים. לא ייתכן שכך ננהג בהורים אכפתיים".


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


אולי יעניין אותך גם

תגובות

2 תגובות
  1. אנרכיסטית

    איזה תגובה מדוייקת מהעירייה למניעת תביעות, היו שמחים שמה אם האמא לא הייתה מתערבת ואז אף אחד לא באמת היה יודע מה קרה בגן במהלך היום, הורים תיהיו מעורבים הילדים שלכם הם המטרה של המדינה אפילו יותר מכספי המיסים.

  2. רפי ניפגש בבחירות

    אדון סער דואג לשכונה הירוקה, שימו לב למספר החוגים לילדים בגיל הרך שם לעומת שאר העיר. כאשר שם מספר הילדים קטן יחסית לשאר העיר. אך הכסף שלנו נועד לממן אותם.

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר