בית ספר אוסישקין, צילום דוברות עיריית כפר סבא
בית ספר אוסישקין, צילום דוברות עיריית כפר סבא

פרס חינוך מחוזי לאוסישקין, הוקרה על קליטה מיטבית של מורים חדשים לבן גוריון

הישגים לשני בתי ספר בכפר סבא. בין המדדים שנבדקו לפרס החינוך: הוראה, השתלבות תלמידים, מעורבות קהילתית, ועוד. אוסישקין נבחר גם כמועמד לפרס חינוך ארצי

פורסם בתאריך: 13.11.22 07:59

בית הספר אוסישקין בכפר סבא זכה בפרס החינוך המחוזי לשנת תשפ"ג ואף נבחר להיות בין בתי הספר המועמדים לפרס חינוך ארצי. ביום חמישי האחרון התבשר בית הספר על זכייתו בפרס המחוזי לשנת הלימודים תשפ"ג, של מחוז מרכז במשרד החינוך. זאת לאחר שיו"ר ועדת פרס החינוך למוסדות, רונן כהן, הודיע על זכיית בית הספר ואף הוסיף כי הוועדה המליצה על בית הספר לקבלת פרס החינוך הארצי.

בנוסף לכך זכה בית הספר בן גוריון בהוקרה על קליטת מורו ומורים חדשים.

פרס החינוך המחוזי הוא פרס יוקרתי הניתן בגין יוזמות וחדשנות חינוכית, אקלים בית ספרי מיטבי ומקצועיות של צוותי החינוך וההוראה. הפרס לבית הספר אוסישקין ניתן לאחר בחינת שבעה מדדים שונים: הוראה, למידה והערכה; הכלה והשתלבות תלמידים; למידה חברתית רגשית ואקלים מיטבי; פיתוח זהות ישראלית במרחב החיים המשותף בישראל; מעורבות חברתית קהילתית; קידום שותפות חינוכית עם הורים וקהילה; וחיזוק וקידום הצוות החינוכי.

נציין כי בחודש פברואר השנה התקיים טקס הענקת פרסי החינוך המחוזי לתיכון הרצוג ולגן רעות בכפר סבא, עבור שנת הלימודים תש"ף. כאשר בחודש ינואר השנה הוכרז גן סופית בכפר סבא לשנת תשפ"ב.

מנהלת בית הספר אוסישקין, טלי שוורצשטיין בסר, אמרה: "אני מודה לוועדת הפרס שבחרה בבית הספר, וזאת בהתאם למדדים שונים שנבדקו. בית הספר התמודד מול 13 בתי ספר נוספים מכל המחוז, כאשר הייחודיות הבית ספרית שלנו היא 'שותפויות', לה שותפים הצוות הנפלא שלנו, התלמידים והתלמידות וההורים – שיחד מובילים את קהילת אוסישקין למקומות הטובים ביותר. ההצלחה הזו היא גם תוצר של שותפות אמיתית עם עיריית כפר סבא ואגף החינוך, הפיקוח ומשרד החינוך".

 

 

מנהלת אגף החינוך העירוני, אסנת חכמון: "אני רוצה לברך את בית הספר אוסישקין על זכייתו בפרס החינוך המחוזי ועל המלצת ועדת הפרס להעניק לו גם את פרס החינוך הארצי. אני מודה לכל המורים, המנהלים, הגננים, הגננות, הסייעות וכל מי שלוקח חלק בחינוך ילדינו. זו עבודת קודש של ממש, הנעשית בעירנו מתוך תחושת שליחות של כל אחד ואחת מאיתנו".

כאמור בית הספר בן גוריון זכה בהוקרה מטעם מחוז מרכז במשרד החינוך על קליטה מיטבית של מורות ומורים חדשים. בתי הספר הספר הזוכים חולקו לשתי קטיגוריות, הצטיינות בקליטת מורים ומורות חדשים והוקרה. בהודעת המחוז נמסר: "מחוז מרכז רואה בכלל המורות והמורים הון אנושי שיש לטפח, לשמר ולייצר עבורם אקלים וסביבת עבודה מיטביים, מרגע קליטתם ולכל אורך הכשרתם, תוך מתן ליווי והכוונה, עידוד ופיתוח מקצועי. קליטה מיטבית הנו תהליך בעל חשיבות עליונה ועל כן, אחת לשנתיים, במסגרת תהליך איתור ארצי אחר מודלים בית ספריים של קליטה מיטבית, נבחרים בתי ספר קולטים מצטיינים להם מוענק פרס כספי, ובתי ספר שמקבלים הוקרה על עשייתם".

קיראו גם:

 

כבוד: פרס חינוך מחוזי על מצוינות לתיכון ולגן בכפר סבא

ממשיכים להצטיין: אחוזי זכאות גבוהים לתלמידי כפר סבא בחמש יחידות במתמטיקה


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר