חברי מועצת עיריית כפר סבא. צילום רמי זרנגר
חברי מועצת עיריית כפר סבא הנכנסים והיוצאים. צילום רמי זרנגר

הפרלמנט מסכם שנה לבחירות: "אהבתי את הפקת האירועים, צריך להגדיל את מספר החניות"

שאלת אחת בשבוע לפרלמנט של כפר סבא. והפעם: איך אתם מסכמים את השנה הראשונה בקדנציה של ראש העירייה ומועצת העיר?

פורסם בתאריך: 26.10.19 18:50

הלן שי

"קטונתי מלסכם. נראה שהעיר מתנהלת כסדרה, וראש העירייה עושה לטובת העיר בכל התחומים. אירועי התרבות הרבים נמשכים ונקווה שהעירייה תשכיל לטפח את השכונות המזרחיות של העיר, ובהן קפלן ויוספטל". (הלן שי היא בעלת משרד יחסי ציבור ופעילה במועצת הנשים)

 

אורי נגר

"למרות הניסיון הרב בתחום המוניציפלי, צריכים לזכור שרפי סער חדש בתפקיד ראש העירייה, וכמו שאומרים – מה שרואים מפה לא רואים משם. לכן, יחסית לראש עיר חדש, יש הרגשה, וגם בפועל, של התחדשות עירונית טובה וחיובית. אציין שמאוד אהבתי עד עתה את הפקת ההופעות והאירועים בעיר לכלל התושבים, כולל הפקות למגזרים שונים. היה מספר יפה של הפקות כאלו במהלך השנה ואין לי ספק שימשיכו ויתגברו גם במהלך השנים הבאות. דבר שצריך עוד לעשות הוא להגדיל את מספר מקומות החניה בעיר". (אורי נגר הוא איש עסקים ויו"ר עמותת כפר סבא הצעירה)

 

דב עילם

דב עילם. צילום עזרא לוי

"מה שהיה 'טוב' – חשבונות ארנונה הגיעו בזמן. ומה שהיה טוב באמת זה שמכוניות איסוף אשפה באו במועד". (דב עילם הוא אמרגן)

 

אמיר כהנא

"חיובי: יש פעילויות לטובת התושבים במרכז העיר ובפארק. האירועים מפורסמים. מעולה שיש מהנדסת עיר חדשה וגם אדריכלית עיר. יש כיוון לקידום התחדשות עירונית. טעון שיפור: אין עוצמות מספיק חזקות בהתמודדות עם נושאים מאד חשובים ומשמעותיים כמו תכנית המתאר הכוללנית, תחנת הכוח, הנת"צ, מסלולי טיסה מעל העיר, תמ"ל באזור צופית. מעלים נושאים חשובים במועצת העיר ואין למעשה דיון במועצת העיר. נושאים יורדים מסדר היום ללא דיון". (אמיר כהנא הוא מאמן כדורסל)

 

אלי אליהו

"מעולה. שמים דגש על כל קריאת מוקד וכל תושב מקבל אוזן קשבת וטיפול. טעון שיפור הוא הטיפול באצטדיון העירוני. לא יתכן שקבוצה בליגת העל תשחק במתקן שמתאים לשנות השמונים". (אלי אליהו הוא כוכב רשת)

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

2 תגובות
  1. אלמוני

    לצערי אני מעוכזב בבחירה שלי מאחר ואני לא רואה שום קידום בשכונות הזואמה והליחלוך עדיין קיימים אין נקיון ברחובות של השכונות עובדי הנקיון מתחבעים בחצרות הבתיים עד זמן העגה שלהם ללכת הבייתה אני לא מרגיש שאני מקבל עבור הכסף שאני משלם אני רואה אותם מתבטלים עד זמן העגה ללכת הבייתה אין צבע חדש אין שום שיפור העיקר לשים שילוט על איסור חנייה ידעו לשים מייד ללא כל הצדקה מרכז דוד מוזנך ואין שום חשק לראות את המקום בצורה כזאת בבחירות כולם נערו לשכונה לבקש. קולות איפה הם אותם אנשים שאני לא רוצא לנקוב בשמותיהם שיבואו עכשיו להרים את השכונה בכדיי ששבחירות הבאות יהייה במי לבחור

  2. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    תמונת חברי מועצת העיר איננה משקפת את המועצה הנוכחית אלא תערובת חברים משתי קדנציות. כדאי לתקן.

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר